tuner111
Legacy Member
Stancke zei:Probeer maar eens die keygen te downloaden, succes.
werk toch niet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Probeer maar eens die keygen te downloaden, succes.

gerrit372 zei:mensen zoek is even ietsjes veder als je het zo graag wil testen![]()

tuner111 zei:werk toch niet![]()
Johan tb zei:Of je wacht tot je een mail krijgt.![]()

gerrit372 zei:ik denk dat ik geen mail meer krijg net zoals andere mensen![]()
Johan tb zei:Ik heb zoiets atm komt die mail: goed, zo niet jammer dan ik koop hem toch wel.![]()

lord_augustus zei:ik heb mijne ge-preordered op atari zodra em uit is kan ik die dan downloaden
en uitgesteld naar Fall 2010 >>> 24/09/2010 is Fall 2010

Johan tb zei:Leef jij ook nog?![]()

Now, the publisher has revealed it will be delaying the release of the racer to Q1 2011 in order to provide developer Eden Games more time to enhance and polish the game's connected console multiplayer experience.
Eden Games senior producer Nour Polloni said the extra time will also allow his team to take into account consumer feedback. The game's beta has also been pushed back to coincide with the new release schedule, and will be confirmed by Atari in the coming weeks.
As consolation, the publisher announced it will reward gamers already signed up to the beta with an as-yet-unannounced exclusive in-game item.
Johan tb zei:F*ck en ik had me er zo op verheugd. Wachten dus....ad: