Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tuner111 zei:als gegejoin zijt, laat even iets wete![]()
Private_BE zei:Er zitten in die clan precies ook mensen die voor rest nog gamen ipv TDU, ge gaat toch niet een gemixte groep aanmaken hopelijk?
(http://www.xfire.com/communities/pcindustries/roster/)Mee zei:Hoe zit dat nu eigenlijk met de beta? Wanneer start die?
VishnuSixDix zei:ik dacht beta int groot verlof en release eind september?![]()

VishnuSixDix zei:ik dacht beta int groot verlof en release eind september?![]()
GTboy zei:Ik ook , maar kzit eigenlijk al te wachten van juni![]()
GTboy zei:
Johan tb zei:Als die loopt dan heb ik in ieder geval geen invite gehad.ad:
