Archief - Terminator Salvation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spik3

Legacy Member
Terminator Salvation

L.A. 2016 (Gold)
Complete Chapter 1 - L.A. 2016 on any difficulty

Thank Heaven (Gold)
Complete Chapter 2 - Thank Heaven on any difficulty

New Acquaintances (Gold)
Complete Chapter 3 - New Acquaintances on any difficulty

The Sights (Gold)
Complete Chapter 4 - The Sights on any difficulty

Underground (Gold)
Complete Chapter 5 - Underground on any difficulty

Into the Wild (Gold)
Complete Chapter 6 - Into the Wild any difficulty

Angie (Gold)
Complete Chapter 7 - Angie on any difficulty

Every life is sacred (Gold
Complete Chapter 8 - Every life is sacred on any difficulty

For the Resistance (Gold)
Complete Chapter 9 - For the Resistance on any difficulty

Seasoned Commander (Gold)
Complete the Game - Become a commander on Medium difficulty

Veteran Commander (Gold)
Complete the Game -Become a commander on Hard difficulty

Determinated (Platinum)
Collect all other Trophies

BuYcKi

Legacy Member
Spik3 zei:
Terminator Salvation

L.A. 2016 (Gold)
Complete Chapter 1 - L.A. 2016 on any difficulty

Thank Heaven (Gold)
Complete Chapter 2 - Thank Heaven on any difficulty

New Acquaintances (Gold)
Complete Chapter 3 - New Acquaintances on any difficulty

The Sights (Gold)
Complete Chapter 4 - The Sights on any difficulty

Underground (Gold)
Complete Chapter 5 - Underground on any difficulty

Into the Wild (Gold)
Complete Chapter 6 - Into the Wild any difficulty

Angie (Gold)
Complete Chapter 7 - Angie on any difficulty

Every life is sacred (Gold
Complete Chapter 8 - Every life is sacred on any difficulty

For the Resistance (Gold)
Complete Chapter 9 - For the Resistance on any difficulty

Seasoned Commander (Gold)
Complete the Game - Become a commander on Medium difficulty

Veteran Commander (Gold)
Complete the Game -Become a commander on Hard difficulty

Determinated (Platinum)
Collect all other Trophies

:lol:

Hoelang zijde daarmee bezig geweest? :p

Spik3

Legacy Member
buycki zei:
Mooimooi!
En hoe was het spel?

bwa daar valt eigelijk niks goe over te zeggen

alleen als ge fan zijt van de films, de reeks dan is deze wel een leuk tijdverdrijf

BuYcKi

Legacy Member
Heb het vandaag ook uitgespeeld.
En op al de commentaar afgaand, had ik het veel slechter verwacht.. :p

Viel nog redelijk goed mee allemaal.
Verhaal was niet super, maar beter of sommige main stream games..

Eens leuk om tussendoor te spelen! :D

Goldrusher

Legacy Member
Het is zeker niet slecht, alleen ultrakort, 100% lineair, enkel schieten en amper variatie in vijanden.
Destijds niet echt de volle prijs waard.

Maar tegenwoordig, voor 10 euro uit de budgetbak, sure.

TotallyZen

Legacy Member
Goldrusher zei:
Het is zeker niet slecht, alleen ultrakort, 100% lineair, enkel schieten en amper variatie in vijanden.
Destijds niet echt de volle prijs waard.

Maar tegenwoordig, voor 10 euro uit de budgetbak, sure.

Indd, maar 4 of 5 verschillende vijanden zeker?
En kort, yup, op een avondje had ik m'n platinum.
Gameplay vind ik niet echt slecht (bv coversysteem à la Gears of War en het hoofdstuk rail-shooten op de jeep), wel veel ruwe kantjes die het wat verpesten imo...

Maquina_Muerte

Legacy Member
Goldrusher zei:
Destijds niet echt de volle prijs waard.

is toch altijd zo met film adaptaties? :D tenzij ik een game overzie, maar heb dus nog altijd geen film-adaptatie game tegengekomen die mij van mijn sokken heeft geblazen.. (en therefor dus werkelijk de volle 60 euro waard is) benieuwd of daar eigenlijk ooit verandering in zal komen :p

BuYcKi

Legacy Member
totallyzen zei:
Indd, maar 4 of 5 verschillende vijanden zeker?
En kort, yup, op een avondje had ik m'n platinum.
Gameplay vind ik niet echt slecht (bv coversysteem à la Gears of War en het hoofdstuk rail-shooten op de jeep), wel veel ruwe kantjes die het wat verpesten imo...

Ivm vijanden:
Je had er met rubber huid, geen huid, echte huid :p
Dan die vliegende (kleintjes en hele grote) en die op de grond.
En die op motors niet vergeten!

:D

TotallyZen

Legacy Member
Tjah, mijn excuses, is een jaar geleden dat ik het speelde.
Zo zie je maar, niet echt een game die in je hoofd blijft hangen hé :)

BuYcKi

Legacy Member
totallyzen zei:
Tjah, mijn excuses, is een jaar geleden dat ik het speelde.
Zo zie je maar, niet echt een game die in je hoofd blijft hangen hé :)

Nope ze :p
Der was bijna geen verschil tussen allemaal.

Flanken en schieten, flanken en schieten, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan