Archief - Terminator Salvation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_terminator.jpg


officiële site

release: 29 mei 2009
genre: third person shooter
dev: GRIN

>>> GameTrailers


Met splitscreen co-op.
En enkel gouden trophies, 11 stuks in totaal.

Set two years prior to the upcoming Terminator Salvation film, players will get the opportunity to be John Connor for the first time and continue the epic fiction of the Terminator mythology.

Rose McGowan will be in the game, voicing the game-exclusive character Angie Salter, who is an ex-high school teacher. Christian Bale refused to lend his voice and likeness for the game.

944032_20090318_screen014.jpg


944032_20090318_screen019.jpg


944032_20090318_screen008.jpg

Gavin

Legacy Member
Ziet er niet slecht uti voor een filmgame. Die Batmangame verbaasde me ook al en Wanted wil ik ook spelen.

Misschien hebben ze het eindelijk door.

Darius Craven

Legacy Member
Ze zouden beter een remake doen van de game Skynet... Die was zijn tijd ver vooruit! :)

pina

Legacy Member
waarom heeft die terminator op de boxart precies een mega*** ipv een minigun :wtf:

Gavin

Legacy Member
Iemand al gespeeld? De trailers etc. wisten me wel te bekoren maar de kritieken zijn niet erg positief.

Solid Q

Legacy Member
De single player is blijkbaar schandalig kort. Het ziet er deftig uit, maar het is ronduit slecht qua gameplay. Voordat je het weet zit je door heel het spel. Ik denk dat de film nog langer duurt :)

HyPnOTiZeR

Legacy Member
En de trophies zijn belachelijk, gewoon het spel uitspelen op normal en hard en je hebt platinum.

Goldrusher

Legacy Member
Gavin zei:
Iemand al gespeeld? De trailers etc. wisten me wel te bekoren maar de kritieken zijn niet erg positief.
Jesus Christ.
Maak eens een lijst met alle games die je totnutoe hebt gespeeld, voor PS3 ?

devil

Legacy Member
ik het spel gespeeld en uitgespeeld op hard.
vond het wel zo slecht nog ni om rap tussen door te pakken, voor ne keer wel eens fun .

Goldrusher

Legacy Member
Gavin zei:
Je bent de ene game game pas begonnen, hebt alweer een andere gekocht en zit al rond te kijken voor de volgende.
En dan speel je het gros nog tot Platinum uit ook, dit jaar alleen al heb je er gemiddeld 2 (Platinum trophies) per maand:

Code:
15 jan) Prince of Persia
16 feb) Quantum of Solace
23 feb) Mirror's Edge
23 feb) Midnight Club: Los Angeles
10 apr) WipEout HD
25 apr) MotorStorm Pacific Rift
 9 mei) Wheelman
17 mei) The Godfather II
26 mei) Eat Lead
 5 jun) Wanted
15 jun) Tomb Raider Underworld

En dan nog een hele lijst games die je niet tot Platinum hebt gespeeld...
Code:
Battlefield: Bad Company
Burn Zombie Burn
Call of Duty: World at War
FIFA 09
Flower
Grand Theft Auto IV
inFamous
Killzone 2
LittleBigPlanet
PixelJunk Eden
Rag Doll Kung Fu
Resident Evil 5
Tom Clancy's H.A.W.X.
Worms
Zen Pinball

En dat in 6 maand tijd. Jij slaapt zeker niet ? :lol:

Gavin

Legacy Member
Awel ja, spel per spel eigenlijk. Zoals je zegt, ligt er hier meestal eentje op voorraad (:D). Drie-vier uurtjes per dag en dan speel je een spel toch wel volledig uit. Het is niet dat die uitgespeelde spellen uitblonken in speelduur of zo. Motorstorm was al uitgespeeld in november.

De niet uitgespeelde spellen: de helft zijn PSN-spelletjes en aan Resident Evil ben ik nog (gestaag want :$) en Infamous ben ik net begonnen.

Je ziet toch ook wanneer ik online ben of niet. Soms is dat veel, soms niet. Het komt overeen met drie vier uurtjes per dag. Nu zal het wel wat meer zijn want ik heb een maandje vrij nu en die nieuwe TV doet ook zijn duit in het zakje. In augustus heb ik vakantiewerk dus dan zal je mij minder zien.

Goldrusher

Legacy Member
Pas op, ik heb er geen probleem mee, 't viel me gewoon op. Je hebt pas drie of vier nieuwe games, ik zag je op Buy & Sell, en hier ben je weer al. :p

Gavin

Legacy Member
Uhu, ik zeg het: ik wil er toch zeker eentje hier hebben. Zeeeeeker tijdens de vakantie. De volgende maand is het dat ik de uitgekomen spelletjes ga moeten spelen, he. In de Carrefour mag ik enkel de spelletjes uitladen. :(

Voorlopig zit ik nog safe met InFamous (:love:, koop dat spel toch Goldrusher!) en Wolverine maar ik wil Terminator ook wel eens spelen omdat de trailers me aanspraken maar ik kwam ergens toevallig een reviewscore tegen en daarom de bump van deze thread. :p

Ceekay01

Legacy Member
ik vind het wel wat op halo lijken, verder kan deze game niet online.

Dragon Racing

Legacy Member
Eindelijk eens de tijd gevonden om te spelen met "Terminator Salvation" (had het al sinds de release).

Uitgespeeld 100% Platinum.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan