Archief - Tek9.ut2k4 gamingzone.be cup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tracker C

Legacy Member
EmP zei:
Ik zoek nog 1 game admin (volwassen persoon of iemand die zich volwassen gedraagd) en shoutcasters (hiervoor moet je niet echt volwassen zijn :X (ook niet alleen dp shouters wie moet anders hun matches shouten ;x)).
en ja ik weet dat ik me zelf niet altijd volwassen gedraag

oe oe oe!!! pick me, pick me!!! :p

unskilled

Legacy Member
WE ZOEKEN DUS NOG 1 MEMBER EH OM THE SHIT OUTTA EVERYONE TE OWNEN. :tongue: :ironic:

2-Gman

Legacy Member
Had ik sven maar in mijn commun :(
SVEN MAAKT U STUDIES AF EN KOMT NW SPEULEN :p! slettn :]

unskilled

Legacy Member
k, we (ferox) doen mee. :)

als er clans willen praccen kome ze maar naar #ut.ferox ... kans is wel ni zo groot da we 4 man hebben.

EmP

Legacy Member
ik zal vanmiddag pas onze online page kunnen updaten want mijn pc is zowa na de reet en heb ier geen pass van webspace enal

- Hystria
- Divide et Impera
- Vide et Credes
- Mercenaries of Blood
- Tek-9 (natuurlijk ;))
- Chilled Out Wargamers
- Team.Ferox


7/8 bevestigd; deze clans hebben nog steeds niet bevestigd, nog 1 slot over:

- Freaks at Work
- CoopMasters
- Dark.Alliance

unskilled

Legacy Member
wanneer gaat die cup nu door...? en worde het gewoon 2 mapwins (TDM) of een ander systeem (zoals bv. die ESL cup (or what's it's name).

EmP

Legacy Member
meer details soon, heb gisteren en vandaag pc problemen gehad, int weekend wordt alles duidelijk!

adonis

Legacy Member
Mono zei:
nekeer wa man ronselen in FaW, kwil wel eens meedoen voor de fun :p

/edit de voorrondes zijn toch ni op lan he? gewoon good old inet server matches ;p

count me in :)

zavVi

Legacy Member
cool , is wel vet dat jullie dit doen voor de community enal .. mah buite de al reeds ut2k4 spelende mense gaat dit ni veel andere mensen boeie denk ik

als het dan de bedoeling was van de community te helpen , kan je mss met dit cupke andere mensen laten kennismaken met ut ..

naja tis maar mijn id :) gl

EmP

Legacy Member
zavVi zei:
cool , is wel vet dat jullie dit doen voor de community enal .. mah buite de al reeds ut2k4 spelende mense gaat dit ni veel andere mensen boeie denk ik

als het dan de bedoeling was van de community te helpen , kan je mss met dit cupke andere mensen laten kennismaken met ut ..

naja tis maar mijn id :) gl
Wij gaan zorgen dat het andere mensen boeit. Op de eerste plaats komt er veel publicement, op de 2de plaats is het al van 2 games die samen op 1 site komen, dus is er alvast van de CoD'ers intresse. Daarbij komt dan nog es dat er via bcsb reports komen en dat dus ook de algemene game community op de hoogte wordt gebracht.

We zullen proberen het te laten boeien bij andere mensen ze!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan