Archief - Tek9.ut2k4 gamingzone.be cup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EmP

Legacy Member
llo,

Zoals al even het gerucht de ronde deed houden wij een .be ut2k4 TDM NW cup. Meer informatie vind je op http://apocaliptics.developingstudio.be/cupinfout.htm.

Ook clans die niet tussen deze lijst staan kunnen mij contacteren op [email protected] om te kunnen meedoen. Alle clans worden ook via e-mail verwittigd. Er komen shoutcasts (we hebben al radio stations, maar nog shouters nodig!). Er wordt voor UTV gezorgd, servers zijn ook geen probleem en als kers op de ijsberg komen er LANFINALS en dikke prijzen om mee naar huis te nemen voor de beste Belgische clan in deze cup!

Aan alle deelnemende clans: GL & THX voor de inzet, de cup begint over +- 1 tot 2 weken, meer informatie over LAN finals en prijzen volgt later we moeten eerst alle deelnemende teams weten! Dezelfde lan gaat door voor COD, en lanfinals worden samen gehouden. Ik weet inmiddels ook al een deel van de crew van ut2004:

EmP: main organisation
CBA: Game admin
Bain & Splash: Shoutcasters

Ik zoek nog 1 game admin (volwassen persoon of iemand die zich volwassen gedraagd) en shoutcasters (hiervoor moet je niet echt volwassen zijn :X (ook niet alleen dp shouters wie moet anders hun matches shouten ;x)).
en ja ik weet dat ik me zelf niet altijd volwassen gedraag


Dat de beste mogen winnen, en vooral dat er veel fun mag zijn! Het werd tijd dat er eens een Belgische cup kwam!

piedere

Legacy Member
joat, maar nie te moeilijk doen als we ies nie kunnen spelen hé :-)
We zijn nogal tam :/

Mono

Legacy Member
nekeer wa man ronselen in FaW, kwil wel eens meedoen voor de fun :p

/edit de voorrondes zijn toch ni op lan he? gewoon good old inet server matches ;p

dp|FirMz`

Legacy Member
kzou lek wel willen shoutcasten supercool enal... moe me just iemand uitleggen hoe ik da moe doen :p

EmP

Legacy Member
shouten gebeurd via onze shoutcast radio, werkt met winamp en een plugin (et lijkt wel op ts tbh :))


@gunnie: insta? emp organiseert, no gib ! :D

ZeRoX

Legacy Member
emp heeft vooroordelen >_< !!

^^

j/k, goe initiatief, keep em comin

EmP

Legacy Member
cow heeft deelname bevestigd é, tis 1 war per week moet te doen zijn! :)

EmP

Legacy Member
Normaal is het een invite cup voor de 8-10 beste clans é, is voor COD ook zo, als er genoeg willen meedoen kan ik natuurlijk een 2de divisie maken, insta'ers die nw probere, het kan maar goed zijn :)

Als dat er maar 1 of 2 zijn dan kunnen ze er wel bij hoor ;)

Bain

Legacy Member
Als die shoutcast van ons iet op ts ga lijken word da 1 brok chaos :p
maar goed djBain en djSplash gaan ervoor :D
int engels of nederlands casten trouwens?

EmP

Legacy Member
Bain zei:
Als die shoutcast van ons iet op ts ga lijken word da 1 brok chaos :p
maar goed djBain en djSplash gaan ervoor :D
int engels of nederlands casten trouwens?
nederlands daar er geen waalse spelers zijn :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan