EmP
Legacy Member
llo,
Zoals al even het gerucht de ronde deed houden wij een .be ut2k4 TDM NW cup. Meer informatie vind je op http://apocaliptics.developingstudio.be/cupinfout.htm.
Aan alle deelnemende clans: GL & THX voor de inzet, de cup begint over +- 1 tot 2 weken, meer informatie over LAN finals en prijzen volgt later we moeten eerst alle deelnemende teams weten! Dezelfde lan gaat door voor COD, en lanfinals worden samen gehouden. Ik weet inmiddels ook al een deel van de crew van ut2004:
EmP: main organisation
CBA: Game admin
Bain & Splash: Shoutcasters
Ik zoek nog 1 game admin (volwassen persoon of iemand die zich volwassen gedraagd) en shoutcasters (hiervoor moet je niet echt volwassen zijn :X (ook niet alleen dp shouters wie moet anders hun matches shouten ;x)).
en ja ik weet dat ik me zelf niet altijd volwassen gedraag
Dat de beste mogen winnen, en vooral dat er veel fun mag zijn! Het werd tijd dat er eens een Belgische cup kwam!
Zoals al even het gerucht de ronde deed houden wij een .be ut2k4 TDM NW cup. Meer informatie vind je op http://apocaliptics.developingstudio.be/cupinfout.htm.
Ook clans die niet tussen deze lijst staan kunnen mij contacteren op [email protected] om te kunnen meedoen. Alle clans worden ook via e-mail verwittigd. Er komen shoutcasts (we hebben al radio stations, maar nog shouters nodig!). Er wordt voor UTV gezorgd, servers zijn ook geen probleem en als kers op de ijsberg komen er LANFINALS en dikke prijzen om mee naar huis te nemen voor de beste Belgische clan in deze cup!
Aan alle deelnemende clans: GL & THX voor de inzet, de cup begint over +- 1 tot 2 weken, meer informatie over LAN finals en prijzen volgt later we moeten eerst alle deelnemende teams weten! Dezelfde lan gaat door voor COD, en lanfinals worden samen gehouden. Ik weet inmiddels ook al een deel van de crew van ut2004:
EmP: main organisation
CBA: Game admin
Bain & Splash: Shoutcasters
Ik zoek nog 1 game admin (volwassen persoon of iemand die zich volwassen gedraagd) en shoutcasters (hiervoor moet je niet echt volwassen zijn :X (ook niet alleen dp shouters wie moet anders hun matches shouten ;x)).
en ja ik weet dat ik me zelf niet altijd volwassen gedraag
Dat de beste mogen winnen, en vooral dat er veel fun mag zijn! Het werd tijd dat er eens een Belgische cup kwam!





