Speedyke
Legacy Member
no geeks pls !Battousai zei:mag ik aub in team be TDM? ik sta heel veel 2de of 3de op public en ik heb ooit zelfs 30-22 gehaald op public!
let me in![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no geeks pls !Battousai zei:mag ik aub in team be TDM? ik sta heel veel 2de of 3de op public en ik heb ooit zelfs 30-22 gehaald op public!
let me in![]()
:applause:StickyPummel zei:voorstel gedaan aan zjatkop, en hij ging akkoord
voorstel hield in dat als iemand van team be echt inactive is, dat hij dan team be member wordt (m.a.w. 1e backup). Hij mag ook in het private channel blijven en regelmatig pcw's met ons meespelen als we eens een man te kort hebben. Dit is vooral te danken aan zjatkop zelf, maar ook voor een deel aan jullie. Door jullie vragen waarom zjatkop er niet bij zat, hebben tim & ik enorm zitten twijfelen, en door de steun van de community hebben we dan uiteindelijk besloten om zjatkop er toch in te laten...
O ja, vriendjespolitiek is dat dan hé, de community & de caps![]()
voor 1 keer ga ik eens met u akkoord :dSpeedyke zei:den helft van dees forum is ier toch zo marginaal
DaJackal zei:http://users.skynet.be/bk389447/shot0024.jpg
http://users.skynet.be/bk389447/shot0025.jpg
http://users.skynet.be/bk389447/shot0026.jpg
http://users.skynet.be/bk389447/shot0027.jpg
nu blij of verdenkte ons van dit gephotoshopped te hebben?
tRcd zei:lol, das wel een noobteam tov vorige team sweden.
ben es benieuwd voor finland
ha, wanneer word ik geunbanned op #cod.warsBattousai zei:mag ik aub in team be TDM? ik sta heel veel 2de of 3de op public en ik heb ooit zelfs 30-22 gehaald op public!
let me in![]()

Mja was comm. niet alleen, het waren ook de spelers die het vroegen ...reejalietie zei:leuk als je zo 2 pagina's gemist hebt;
@koegras; ik doe niet mee omdat ik geen zin heb in TDM (heb ondervonden uit laatste NC dat tdm mijn ding niet is en dat zie je nog steeds aan de scores.)
@tracid; jah zoals ge kunt zien was dat (volgens mij) team.be trials vs team.swe trials. (btw, ons teampje was ook niet super duper leet vorige NC)
@speedy; idd de helft van dit forum is marginaal
@sticky & tim; kvind het goed dat jullie zjatkop toch nog een kans geven maar dan weer niet goed dat het door de community komt (is nog altijd jullie beslissing)
ANYWAYZ: team ziet er goed uit, zie maar dage halve finale bereikt ofzo!
DiLinja zei:lol noobteam, haha, hiere, onze belgische pro, **soz verkeerd gelezen![]()
mja, die goei zweden zulle gestopt zijn me cod zeker, dunno
en ik me uWazzie zei:voor 1 keer ga ik eens met u akkoord :d
TiM007 zei:nee
.
hard? Moet ik zo'n volledige uitleg gaan beginnen geven van :Featherfoot zei:goh, zo hard zeg

Featherfoot zei:goh, zo hard zeg
wist ik zelf ook wel ze...TiM007 zei:hard? Moet ik zo'n volledige uitleg gaan beginnen geven van :
Sorry F0x dat kan je niet worden omdat .....
toch veel makkelijker om te zeggen :
nee .
dan die jongen hoop te geven![]()

