Archief - Team Belgium TDM *FiNAL*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zjatkop

Legacy Member
StickyPummel zei:
voorstel gedaan aan zjatkop, en hij ging akkoord :)
voorstel hield in dat als iemand van team be echt inactive is, dat hij dan team be member wordt (m.a.w. 1e backup). Hij mag ook in het private channel blijven en regelmatig pcw's met ons meespelen als we eens een man te kort hebben. Dit is vooral te danken aan zjatkop zelf, maar ook voor een deel aan jullie. Door jullie vragen waarom zjatkop er niet bij zat, hebben tim & ik enorm zitten twijfelen, en door de steun van de community hebben we dan uiteindelijk besloten om zjatkop er toch in te laten...

O ja, vriendjespolitiek is dat dan hé, de community & de caps :o
:applause:

Wazzie

Legacy Member
Speedyke zei:
den helft van dees forum is ier toch zo marginaal
voor 1 keer ga ik eens met u akkoord :d

btw @ sticky en tim, telenet community is niet representabel voor be cod community, dus waarom naar dat gezever luisteren? Imo beslissen jullie alles onder jullie 2. Dat is nog het beste.

DiLinja

Legacy Member
tRcd zei:
lol, das wel een noobteam tov vorige team sweden.
ben es benieuwd voor finland

lol noobteam, haha, hiere, onze belgische pro, **soz verkeerd gelezen :(

mja, die goei zweden zulle gestopt zijn me cod zeker, dunno

Carrotman

Legacy Member
Battousai zei:
mag ik aub in team be TDM? ik sta heel veel 2de of 3de op public en ik heb ooit zelfs 30-22 gehaald op public!

let me in :(
ha, wanneer word ik geunbanned op #cod.wars :D

reejalietie

Legacy Member
leuk als je zo 2 pagina's gemist hebt;

@koegras; ik doe niet mee omdat ik geen zin heb in TDM (heb ondervonden uit laatste NC dat tdm mijn ding niet is en dat zie je nog steeds aan de scores.)

@tracid; jah zoals ge kunt zien was dat (volgens mij) team.be trials vs team.swe trials. (btw, ons teampje was ook niet super duper leet vorige NC)

@speedy; idd de helft van dit forum is marginaal

@sticky & tim; kvind het goed dat jullie zjatkop toch nog een kans geven maar dan weer niet goed dat het door de community komt (is nog altijd jullie beslissing)

ANYWAYZ: team ziet er goed uit, zie maar dage halve finale bereikt ofzo!

TiM007

Legacy Member
reejalietie zei:
leuk als je zo 2 pagina's gemist hebt;

@koegras; ik doe niet mee omdat ik geen zin heb in TDM (heb ondervonden uit laatste NC dat tdm mijn ding niet is en dat zie je nog steeds aan de scores.)

@tracid; jah zoals ge kunt zien was dat (volgens mij) team.be trials vs team.swe trials. (btw, ons teampje was ook niet super duper leet vorige NC)

@speedy; idd de helft van dit forum is marginaal

@sticky & tim; kvind het goed dat jullie zjatkop toch nog een kans geven maar dan weer niet goed dat het door de community komt (is nog altijd jullie beslissing)

ANYWAYZ: team ziet er goed uit, zie maar dage halve finale bereikt ofzo!
Mja was comm. niet alleen, het waren ook de spelers die het vroegen ...

tRcd

Legacy Member
DiLinja zei:
lol noobteam, haha, hiere, onze belgische pro, **soz verkeerd gelezen :(

mja, die goei zweden zulle gestopt zijn me cod zeker, dunno

mjah sterk ze :=/

F0x

Legacy Member
3 hoeraatjes voor zjat!

ik ben trots da ik met die gast gespeelt heb...


(mag ik 2de of 5de back-up zijn, int geval da er toevallig die gelinched worden door den albanese mafia?) :unsure:

TiM007

Legacy Member
Featherfoot zei:
:eek: goh, zo hard zeg
hard? Moet ik zo'n volledige uitleg gaan beginnen geven van :

Sorry F0x dat kan je niet worden omdat .....

toch veel makkelijker om te zeggen :

nee .

dan die jongen hoop te geven :x

F0x

Legacy Member
TiM007 zei:
hard? Moet ik zo'n volledige uitleg gaan beginnen geven van :

Sorry F0x dat kan je niet worden omdat .....

toch veel makkelijker om te zeggen :

nee .

dan die jongen hoop te geven :x
wist ik zelf ook wel ze...:p

nog 20 dagen tot ik stop... :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan