Archief - Team Belgium TDM *FiNAL*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koegras

Legacy Member
TiM007 zei:
het team dat sticky en ik gekozen hebben hebben hun in mijn ogen zich al ferm bewezen voor die die het niet weten deze hebben al gewonnen tijdens een "pcw" tege team sweden hun "nieuwe" team met paar mannen van noob allstar en dergelijke in ...

Ik zie 1 speler van n00b allstars!
Ik zie reality + zjatkop niet in de team-belgie lineup!

En nu?

*HittriX*

Legacy Member
ik vraag me eigenlijk af waarom zjatkop er nie bij is , die speelt toch ferm goed

Pruik

Legacy Member
te weinig meegespeeld zegt em toch, en de rest is ook goed, en die zal meer meegespeeld hebben eh :p

DaJackal

Legacy Member
koegras zei:
Ik zie 1 speler van n00b allstars!
Ik zie reality + zjatkop niet in de team-belgie lineup!

En nu?
reality gaat geen moeite voor tdm doen

zjat speelde idd niet slecht.. kan ook niet zeggen wrom er niet bij >_>

gij zijt dom.

StickyPummel

Legacy Member
voorstel gedaan aan tim :)
wachten tot hij antwoord.

Kzeg ulle 1 ding, de community is er ook bij betrokken :o

Springfield

Legacy Member
StickyPummel zei:
voorstel gedaan aan tim :)
wachten tot hij antwoord.

Kzeg ulle 1 ding, de community is er ook bij betrokken :o

leg u nader uit .... :naughty:

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. <- busy shit :(

byter

Legacy Member
koegras zei:
Ik zie 1 speler van n00b allstars!
Ik zie reality + zjatkop niet in de team-belgie lineup!

En nu?

zuuucht
er staat team be *final* ...topic is hoe oud ? pcw was wnr ? ...er zijn ook andere wars geweest dan deze eh

maar owh nee ik kan een pcw screen overanalyseren !!!1

whatever you say :sleep:

zjatkop

Legacy Member
mwa zo goed speelde ik nie, veel kills maar regelmatig nog meer deaths :x

TiM007

Legacy Member
koegras zei:
Ik zie 1 speler van n00b allstars!
Ik zie reality + zjatkop niet in de team-belgie lineup!

En nu?
Reality zei van in het begin dat hij niet wou meedoen met team be tdm. Hij deed zelfs eerst niet mee met trials maar op de laatste dag viel er iemand weg en is hij ingevallen en moesten we iemand kiezen en hem maar gekozen en erna zei rea toch ik doe liever SD dan tdm.

Zjatkop al meegesproken en die is er mee akkoord. Dus daar hoor je nog wel van :).

@ Koegras nog iets niet naar u wens?

StickyPummel

Legacy Member
voorstel gedaan aan zjatkop, en hij ging akkoord :)
voorstel hield in dat als iemand van team be echt inactive is, dat hij dan team be member wordt (m.a.w. 1e backup). Hij mag ook in het private channel blijven en regelmatig pcw's met ons meespelen als we eens een man te kort hebben. Dit is vooral te danken aan zjatkop zelf, maar ook voor een deel aan jullie. Door jullie vragen waarom zjatkop er niet bij zat, hebben tim & ik enorm zitten twijfelen, en door de steun van de community hebben we dan uiteindelijk besloten om zjatkop er toch in te laten...

O ja, vriendjespolitiek is dat dan hé, de community & de caps :o

DesorteD

Legacy Member
StickyPummel zei:
O ja, vriendjespolitiek is dat dan hé, de community & de caps :o


imo staat 99% van de community achter jullie

who cares about the rest...

Battousai

Legacy Member
mag ik aub in team be TDM? ik sta heel veel 2de of 3de op public en ik heb ooit zelfs 30-22 gehaald op public!

let me in :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan