Uitgespeeld, echt wel een slappe game. Grafisch niets speciaals, AI is achterlijk, super lineair (geen zijkamers, altijd rechte gangen, open veld om wat te schieten, rechte gangen enz...), niet al te veel wapens, inspiratieloze chip upgrades en een overbodig coversysteem (op Hard uitgespeeld zonder te gebruiken, het was alleen maar "lastig" dat je automatisch aan een muurtje hangt als je ervoor gaat staan).
Van co-op verwacht ik niet veel meer.