Archief - Syndicate

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_syndicate.jpg


officiële site

release: 23 februari 2012
genre: FPS
dev: Starbreeze Studios

>>> GameTrailers


Syndicate reboot.
Nu een FPS met 4-speler co-op.

Set in 2069, Syndicate takes players into a dark, Machiavellian world run without government oversight with many syndicates vying for total dominance of their local market place. With no one to question their intentions or actions, three mega corporations — Eurocorp, Cayman Global, and Aspari — are at the forefront of this brutal war for control of the pivotal American market. In the world of Syndicate, everything is digitally connected, including the people. Players aren't limited to the weapons in their hands. Through DART 6 bio-chip technology implanted in their head, players can slow down time and breach the digital world around them to take down their foes using a variety of upgradable hacking mechanics. Syndicate's blend of fast-paced, futuristic, action shooter settings and story combined with innovative chip breach gameplay instantly immerses players in a unique digital world.
gld_scr_syndicate4.jpg


gld_scr_syndicate2.jpg


945061_20111101_screen004.jpg


image_syndicate-17835-2379_0009.jpg

hiscore

Legacy Member
Syndicate (1993) - tactical RTS + action FPS* = new "Syndicate".

[*mainstream compromis want 4 mannekes in co-op tactische beslissingen laten nemen zou teveel vergen van het moderne spelersbrein]

Razor 81

Legacy Member
Strabreez met ex-bullfrog dudes en Syndicate ip? Coler me interested!

Adrei

Legacy Member
Co-Op, futuristische setting, eentje om in de gaten te houden dus!

Enkel die COD meets inception .. hopelijk trekt het helemaal niet daarop (speelsnelheid, arcade ..)

Cranberry

Legacy Member
Zowat elke screen doet mij aan Deus Ex: HR denken :p Which is a good thing

Tomba

Legacy Member
Ik wens iedereen die verantwoordelijk is voor het plakken van het Syndicate label op een zoveelste generische shooter een pijnlijke ziekte toe. Ah nee, het is niet generisch want ze hebben slow motion, ongezien!

En dat er mensen uit het originele Bullfrog team in zitten zal vooral zijn om hun zakken te vullen. In Syndicate was je de helft van de tijd bezig met burgers uit te moorden en terroristische aanslagen te plegen, dat zie ik nu niet bepaald gebeuren in een EA game (geen burgerslachtoffers in BF3...). Alhoewel ze blijkbaar een achterpoortje daarvoor proberen te zoeken door het in een virtuele wereld te laten plaatsvinden.

Maar EA lijkt gewoon een graantje te willen meepikken van het Deus Ex succes door er een halfslachtige kloon van te maken en er een merk op te plakken van een franchise die ze vermoedelijk gewoon random van hunne zolder gehaald hebben. Op die stinkende boel gooien ze dan nog een stevige scheut Tron om het helemaal om zeep te helpen :(

Thin Liz

Legacy Member
Tomba zei:
Ik wens iedereen die verantwoordelijk is voor het plakken van het Syndicate label op een zoveelste generische shooter een pijnlijke ziekte toe. Ah nee, het is niet generisch want ze hebben slow motion, ongezien!

En dat er mensen uit het originele Bullfrog team in zitten zal vooral zijn om hun zakken te vullen. In Syndicate was je de helft van de tijd bezig met burgers uit te moorden en terroristische aanslagen te plegen, dat zie ik nu niet bepaald gebeuren in een EA game (geen burgerslachtoffers in BF3...). Alhoewel ze blijkbaar een achterpoortje daarvoor proberen te zoeken door het in een virtuele wereld te laten plaatsvinden.

Maar EA lijkt gewoon een graantje te willen meepikken van het Deus Ex succes door er een halfslachtige kloon van te maken en er een merk op te plakken van een franchise die ze vermoedelijk gewoon random van hunne zolder gehaald hebben. Op die stinkende boel gooien ze dan nog een stevige scheut Tron om het helemaal om zeep te helpen :(

Idd, RIP Syndicate. Liever kiezen voor de zoveelste FPS die de massa toch koopt, dan terug te gaan naar het top-downgenre. Spijtig, want het werkte, het was origineel, verslavend en steengoed. What's next? Black & White en Dungeon Keeper om zeep helpen door het puur FPS te maken. Een tip EA: insta' buy.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wou het ook net posten. DAMN dat ziet er goed uit :)
De grimmige sfeer zit iig toch juist

ULTRAnumb

Legacy Member
doet meer denken aan Deus Ex Invisible War en mss System Shock

hiscore

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
doet meer denken aan Deus Ex Invisible War en mss System Shock

Toen ik dat filmpje zag, dacht ik meteen: "zo moet cyberpunk voor volwassenen er dus uitzien". Mature met hoofdletter 'M'. Staat op mijn verlanglijstje.

Schwimm

Legacy Member
Wel heer erg irritant hoe je ammohoeveelheid weergegeven wordt imo.

Cranberry

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
ziet er flauw uit imo
t'is de zoveelste shooter

Lol what?


Ziet er al echt goed uit, heeft wel véél weg van DE:HR maar aangezien deze al zover in productie staat is dat ongetwijfeld toeval, niet dat het stoort aangezien ik DE:HR ook een geweldig spel vond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan