cantharides
Legacy Member
Zijn er hier nog mensen die een pre-order hebben geplaatst bij origin, maar nog steeds geen mail hebben ontvangen voor toegang tot early game access ?
Installatei en update gameclient geen probleem, maar nog steeds geen datum ontvangen wanneer er kan gestart worden terwijl men nu al 3 dagen bezig is.
Op mails naar de support wordt niet gereageerd.
Als ik hier geen in game-time ontvang voor de release, trek in mijn bestelling in, en kunnen ze swtor steken waar ...
Installatei en update gameclient geen probleem, maar nog steeds geen datum ontvangen wanneer er kan gestart worden terwijl men nu al 3 dagen bezig is.
Op mails naar de support wordt niet gereageerd.
Als ik hier geen in game-time ontvang voor de release, trek in mijn bestelling in, en kunnen ze swtor steken waar ...

