Archief - SWTOR early game access sucks

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cantharides

Legacy Member
Zijn er hier nog mensen die een pre-order hebben geplaatst bij origin, maar nog steeds geen mail hebben ontvangen voor toegang tot early game access ?
Installatei en update gameclient geen probleem, maar nog steeds geen datum ontvangen wanneer er kan gestart worden terwijl men nu al 3 dagen bezig is.

Op mails naar de support wordt niet gereageerd.

Als ik hier geen in game-time ontvang voor de release, trek in mijn bestelling in, en kunnen ze swtor steken waar ...

stormtrooper

Legacy Member
1. Der is een gans forum voor swtor en toch slaagt ge erin om uw thread in de verkeerde te maken :doh:

2. Uw access hangt ervan af wanneer ge bestelt hebt. Hoe later ge bestelt hebt, hoe langer ge gaat moeten wachten.

cantharides

Legacy Member
Ok, forum topic hebt ge gelijk. De thread zal moeten verplaatst worden.

Wat early game access betreft, ja het klopt is in volgorde van registratie.
Maar het feit dat er geen datum wordt verzonden (en dat moest voor mij niet per se 13 december zijn), en er algemene stilte is bij de support , doet vermoeden dat er een aantal mensen uit de boot gaan vallen, en zullen moeten wachten tot de release, hetgeen niet strookt met hun reclame (er wordt trouwens nu nog steeds publiciteit gemaakt met early game accces).
Men kan bij origin tenminste op voorhand laten weten wanneer men toegang gaat krijgen.

stormtrooper

Legacy Member
cantharides zei:
Ok, forum topic hebt ge gelijk. De thread zal moeten verplaatst worden.

Wat early game access betreft, ja het klopt is in volgorde van registratie.
Maar het feit dat er geen datum wordt verzonden (en dat moest voor mij niet per se 13 december zijn), en er algemene stilte is bij de support , doet vermoeden dat er een aantal mensen uit de boot gaan vallen, en zullen moeten wachten tot de release, hetgeen niet strookt met hun reclame (er wordt trouwens nu nog steeds publiciteit gemaakt met early game accces).
Men kan bij origin tenminste op voorhand laten weten wanneer men toegang gaat krijgen.

Goh, den officiële release is maar op 20 december, dus ge gaat er normaal gezien wel vroeger ingeraken hoor.

amdr

Legacy Member
Waarom betaalde ook meer voor vroeger te spelen? :/ Hoeveel hebt ge juist meer betaald voor die... wie weet, 48u vroeger te spelen?

SHIGSY

Legacy Member
Relax, nog tijd genoeg. Zijt al blij dat ze nu een paar dagen vroeger gestart zijn met de EA-rondes. Wel, ze liegen ook niet echt in hun reclame, EA is EA, ook al is het maar een dagje voor de uiteindelijke release. ;)

Jersy

Legacy Member
cantharides zei:
Ok, forum topic hebt ge gelijk. De thread zal moeten verplaatst worden.

Wat early game access betreft, ja het klopt is in volgorde van registratie.
Maar het feit dat er geen datum wordt verzonden (en dat moest voor mij niet per se 13 december zijn), en er algemene stilte is bij de support , doet vermoeden dat er een aantal mensen uit de boot gaan vallen, en zullen moeten wachten tot de release, hetgeen niet strookt met hun reclame (er wordt trouwens nu nog steeds publiciteit gemaakt met early game accces).
Men kan bij origin tenminste op voorhand laten weten wanneer men toegang gaat krijgen.

de originele early game access was 15/12
ze zijn 2 dagen vroeger ermee begonnen, waarschijnlijk zal iedereen die tot en met gisteren besteld heeft een invite krijgne
dus ik zie uw probleem niet in hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan