Archief - SWTOR Belgium

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VPGamer

Legacy Member
website begint wat vorm te krijgen :) Net als het Guild gedeelte :)

glennvdz

Legacy Member
Drakinus zei:
Waarom gene 9lives guild?
off-topic
De Ronde Tafel bestaat uit zo'n 40-50 9lives spelers, in totaal zitten we rond de 100 members.
Ik ben er ook vrij zeker van dat we de grootste nederlandstalige guild zijn.
Waarmee ik wil zeggen dat mensen bezig zijn op bepaalde servers en dat het misschien slimmer is een reeds bestaande te joinen ipv weer één nieuwe nederlandstalige guild aan te maken.

on-topic
De Ronde Tafel wil gerust wel meewerken met uw project van http://www.swtorbelgium.be

(ö)CerberuS

Legacy Member
glennvdz zei:
off-topic
De Ronde Tafel bestaat uit zo'n 40-50 9lives spelers, in totaal zitten we rond de 100 members.
Ik ben er ook vrij zeker van dat we de grootste nederlandstalige guild zijn.
Waarmee ik wil zeggen dat mensen bezig zijn op bepaalde servers en dat het misschien slimmer is een reeds bestaande te joinen ipv weer één nieuwe nederlandstalige guild aan te maken.

on-topic
De Ronde Tafel wil gerust wel meewerken met uw project van swtor belgium

Your wrong there m8, flyingdutchmen.be zit al me 105 nederlandstalige members en still growing, vele van hen komen ook van hier :niceone:

VPGamer

Legacy Member
Jullie zijn natuurlijk ook altijd welkom :D

Je eigen pagina, met je eigen forum, een kans op foto's, video & Events te delen maar ook een prikbord exclusief voor u Guild. Guilds kunnen op 3 manieren aangemaakt worden. Eenmaal als Open (iedereen kan lid worden van de guildpagina), Op uitnodiging (enkel op uitnodiging van de guild kan je lid worden), Na goedkeuring (je kan lid worden maar moet goedgekeurd worden door de guild)

Neem anders gerust even een kijkje of swtorbelgium.be

Citje

Legacy Member
en er zijn er nog een aantal, daar ben ik zeker van.

wij zitten nu, met een "beperkte" groep, waarvan bijna iedereen mekaar kent al aan +-50 members...

edit : ik zal SR deze link zetten, dan kan de GM kiezen wat hij er mee aanvangt.
edit2 : Mooi initiatief btw.. en deftige site.. gl!

Jack The Ripper

Legacy Member
Wij hadden gisteren 32 man tegelijkertijd online op een gegeven moment, nie zo slecht me dunkt :)
Quasi allemaal Belgen (nu ook 1 Amerikaan erbij)
Momenteel voornamelijk Nederlands maar in de toekomst zouden we wel Engels gaan.

Mooi initiatief, success met de site!

VPGamer

Legacy Member
Zijn er eigenlijk al mensen geïnteresseerd om te registeren?

Koffe

Legacy Member
dito, gisteren 40 man van de 52 online, meer dan de helft komt ook van hier. :).
Nu omtrent je site, ben even gaan kijken en het krijgt inderdaad vorm, maar het moeilijkste zal zijn om iedereen daarop te krijgen.
Wij, VvV, willen jullie graag helpen, maar der zullen meer guilds hieraan moeten meewerken indien je project wilt slagen.

VPGamer

Legacy Member
@koffe inderdaad maar je moet ergens beginnen :)

Het zal ook afhangen in hoevere mensen bereidwillig zijn om mee te helpen aan de ontwikkeling van de site. Dit niet enkel door u guild bij ons te plaatsen maar misschien ook het aanbieden van content

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Mithrillax

Legacy Member
Ookal vind ik dergelijke initiatieven niet slecht, je moet al sterk zijn in commerce, of iets echt unieks kunnen aanbieden om mensen hun interesse te wekken, omdat er al zoveel community sites zijn.

Individuen of kleine guilds waar alles zich meer "ingame" afspeelt die gaan er wel meer interesse in hebben. Want die kunnen het wel gebruiken.

Maar zodra een guilds al iets groter, gestructureerd en georganiseerd is, maken die maar weinig gebruik van dergelijke sites. Die hebben hun eigen website, met hun eigen guild community, public en private forums, tools en dergelijken.

Ik betrap er me ook op dat ik maar een keer of 3 per maand op 9lifes hier kom. Omdat ik steeds op onze eigen forums plak. (Omdat het daar omzegges te doen is)
Als guild bouw je in feite uw "eigen" community. Waar je vertrekt met een idee, en spelers aan trekt die dat zelfde idee hebben. (oo fun als ik er zo over begin) :)

Wil je slagen in je concept, kan je best ook iets verzinnen wat uniek is.

Anyways,
Succes ermee!

VPGamer

Legacy Member
Mithrillax zei:
Ookal vind ik dergelijke initiatieven niet slecht, je moet al sterk zijn in commerce, of iets echt unieks kunnen aanbieden om mensen hun interesse te wekken, omdat er al zoveel community sites zijn.

Individuen of kleine guilds waar alles zich meer "ingame" afspeelt die gaan er wel meer interesse in hebben. Want die kunnen het wel gebruiken.

Maar zodra een guilds al iets groter, gestructureerd en georganiseerd is, maken die maar weinig gebruik van dergelijke sites. Die hebben hun eigen website, met hun eigen guild community, public en private forums, tools en dergelijken.

Ik betrap er me ook op dat ik maar een keer of 3 per maand op 9lifes hier kom. Omdat ik steeds op onze eigen forums plak. (Omdat het daar omzegges te doen is)
Als guild bouw je in feite uw "eigen" community. Waar je vertrekt met een idee, en spelers aan trekt die dat zelfde idee hebben. (oo fun als ik er zo over begin) :)

Wil je slagen in je concept, kan je best ook iets verzinnen wat uniek is.

Anyways,
Succes ermee!

Inderdaad & alles wat jij hierboven opnoemt zit verwerkt in de website. Je krijgt eigenlijk een miniwebsite in een website :)

Mensen zullen volledig onafhankelijk van elkaar kunnen hun guild runnen vanuit onze website. Hiervoor krijgen ze een forum, plaats om foto's en video te plaatsen, een deel om events aan te maken, een prikbord en de kans om je Guild volledig af te sluiten van de site (invitation only), mensen kunnen ze zelf aanbieden of open (iedereen kan lid worden)

Naast de guild forums heb je natuurlijk ook het hoofdforum waar iedereen opkan en kan discussieren en communiceren met andere guilds en spelers.

Zowel de beginnende speler als de iets gevorderde speler zullen hun draai vinden op de website :)

Natuurlijk kan dit niet zonder de hulp van de spelers zelf natuurlijk, een website is maar zo goed als de leden die er op zitten :)

Timoca

Legacy Member
VPGamer zei:
Zijn er eigenlijk al mensen geïnteresseerd om te registeren?

heb al eens rondgekeken maar vind nergens de optie op een account aan te maken, enkel om op bestaande accounts aan te melden :p

Nerath

Legacy Member
Als GM van The Flemish Republic wil ik dit project ook gerust steunen. Je laat maar weten wat we specifiek kunnen doen!

VPGamer

Legacy Member
Timoca zei:
heb al eens rondgekeken maar vind nergens de optie op een account aan te maken, enkel om op bestaande accounts aan te melden :p

Dat is omdat deze er nog niet is ;) We willen jullie eerst wat warm maken, ik hoop binnenkort de site operationeel te maken (open voor inschrijvingen dus)

Natuurlijk zullen er nog probleempjes opduiken nadien waarschijnlijk maar ik probeer dit naar het minimum te herleiden :)

Kimaska

Legacy Member
VPGamer, uw link in uw handtekening is verkeerd. Als je er op klikt ga je naar swotbelgium.be :D
Veel succes verder met je site!

staticsoul89

Legacy Member
The flying dutchmen op scepter of ragnos is ook hier op 9 lives ontstaan. Denk dat grootse deel ook 9 livers zijn.

70+ members als ik op website afga.

guild leader is clipstar

Sorasan

Legacy Member
Moest ik ooit kunnen switchen van server zou ik er mss ook aan denken om men sage naar scepter of ragnos te sturen. Maarja zal nog niet voor nu zijn zeker :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan