Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
off-topicDrakinus zei:Waarom gene 9lives guild?
glennvdz zei:De Ronde Tafel wil gerust wel meewerken met uw project van swtor belgium

glennvdz zei:off-topic
De Ronde Tafel bestaat uit zo'n 40-50 9lives spelers, in totaal zitten we rond de 100 members.
Ik ben er ook vrij zeker van dat we de grootste nederlandstalige guild zijn.
Waarmee ik wil zeggen dat mensen bezig zijn op bepaalde servers en dat het misschien slimmer is een reeds bestaande te joinen ipv weer één nieuwe nederlandstalige guild aan te maken.
on-topic
De Ronde Tafel wil gerust wel meewerken met uw project van swtor belgium

.

Mithrillax zei:Ookal vind ik dergelijke initiatieven niet slecht, je moet al sterk zijn in commerce, of iets echt unieks kunnen aanbieden om mensen hun interesse te wekken, omdat er al zoveel community sites zijn.
Individuen of kleine guilds waar alles zich meer "ingame" afspeelt die gaan er wel meer interesse in hebben. Want die kunnen het wel gebruiken.
Maar zodra een guilds al iets groter, gestructureerd en georganiseerd is, maken die maar weinig gebruik van dergelijke sites. Die hebben hun eigen website, met hun eigen guild community, public en private forums, tools en dergelijken.
Ik betrap er me ook op dat ik maar een keer of 3 per maand op 9lifes hier kom. Omdat ik steeds op onze eigen forums plak. (Omdat het daar omzegges te doen is)
Als guild bouw je in feite uw "eigen" community. Waar je vertrekt met een idee, en spelers aan trekt die dat zelfde idee hebben. (oo fun als ik er zo over begin)
Wil je slagen in je concept, kan je best ook iets verzinnen wat uniek is.
Anyways,
Succes ermee!



VPGamer zei:Zijn er eigenlijk al mensen geïnteresseerd om te registeren?

Timoca zei:heb al eens rondgekeken maar vind nergens de optie op een account aan te maken, enkel om op bestaande accounts aan te melden![]()
We willen jullie eerst wat warm maken, ik hoop binnenkort de site operationeel te maken (open voor inschrijvingen dus)