Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drakinus zei:Waarom gene 9lives guild?
VPGamer zei:belgische community site voor swtor![]()
syndrom zei:the flemish republic op red eclipse is een guild die voornamelijk bestaat uit 9 livers
Ingame nick Theta, maar zijn nick hier moet ik je ook schuldig blijven.BelgianTerror zei:Wie is de 'leider' hiervan misschien?
syndrom zei:the flemish republic op red eclipse is een guild die voornamelijk bestaat uit 9 livers
VPGamer zei:De meeste zitten inderdaad op de nederlandse site maar ik vind dat we dit zoveel keer beter kunnen doen.
Ik heb het inderdaad niet over een guild maar over een overkoepelend "organisatie". Een plaats waar alle belgische(/nederlandse) spelers kunnen vertoeven.
Waarom kom ik nu pas met dit... Omdat ik de andere gewoon lelijk vind en denk dat we met een paar mensen het zoveel beter kunnen!

BelgianTerror zei:Wie is de 'leider' hiervan misschien?
dadash zei:Nerath is zijn nick hier. En dit is onze site. Maar we houden vooral contact in game.

echt een community site met forum, gidsen, nieuws,... maar ook de mogelijkheid om u guild in de picture te plaatsen. 