Archief - SWTOR Belgium

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VPGamer

Legacy Member
Ik ben nog op zoek naar mensen die willen meehelpen in het oprichten van een belgische community site voor swtor :)

Mensen die geinteresseerd zijn mogen mij via PM contacteren of via dit topic :)

Als er nog vragen zijn stel ze gerust

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Koffe

Legacy Member
Beetje laat daarvoor niet? :) Denk dat de meesten hier en/of op oldrepublic.nl zitten.
nu, veel succes! Khoop dat je erin slaagt! :)

Pixstar

Legacy Member
Drakinus zei:
Waarom gene 9lives guild?

Lijkt wel tof, maar dat moest imo afgesproken worden voor het spel gereleased was.
Nu zit iedereen al redelijk verspreid over verschillende servers en vele mensen hebben al een guild.

syndrom

Legacy Member
the flemish republic op red eclipse is een guild die voornamelijk bestaat uit 9 livers

ToasT

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Wie is de 'leider' hiervan misschien?
Ingame nick Theta, maar zijn nick hier moet ik je ook schuldig blijven.
Een application mag je altijd indienen, in de sticky 'guild list' vind je een link naar onze site.

Sovereign

Legacy Member
Waar zitten alle 9livers van The Red Eclipse (empire)? Ik zit momenteel in een internationale guild, opgericht door een irl maat. Mensen die interesse hebben om te joinen, mogen altijd iets laten weten!

VPGamer

Legacy Member
De meeste zitten inderdaad op de nederlandse site maar ik vind dat we dit zoveel keer beter kunnen doen.

Ik heb het inderdaad niet over een guild maar over een overkoepelend "organisatie". Een plaats waar alle belgische(/nederlandse) spelers kunnen vertoeven.

Waarom kom ik nu pas met dit... Omdat ik de andere gewoon lelijk vind en denk dat we met een paar mensen het zoveel beter kunnen!

Timoca

Legacy Member
VPGamer zei:
De meeste zitten inderdaad op de nederlandse site maar ik vind dat we dit zoveel keer beter kunnen doen.

Ik heb het inderdaad niet over een guild maar over een overkoepelend "organisatie". Een plaats waar alle belgische(/nederlandse) spelers kunnen vertoeven.

Waarom kom ik nu pas met dit... Omdat ik de andere gewoon lelijk vind en denk dat we met een paar mensen het zoveel beter kunnen!

doen :)

VPGamer

Legacy Member
Doen zal ik zeker maar hulp is altijd welkom :) Vooral het toevoegen van content enzo :)

VPGamer

Legacy Member
dadash zei:
Nerath is zijn nick hier. En dit is onze site. Maar we houden vooral contact in game.

Ik wil jullie gerust een eigen spot op de site geven!

Uiteindelijk was het ook de bedoeling dat guilds een eigen "space" krijgen op de site :)

microtje

Legacy Member
een soort van wiki maar dan zelf gemaakt door een groep mensen?

VPGamer

Legacy Member
Nee, geen wiki :) echt een community site met forum, gidsen, nieuws,... maar ook de mogelijkheid om u guild in de picture te plaatsen.

Guilds krijgen elk een eigen "space" op de website voor hun guildmembers.

Het sociaal aspect is het hoofddoel :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

dadash

Legacy Member
Ziet er al mooi uit. Veel geluk ermee allezins en laat maar iets weten over dat eigen plekje voor elke guild :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan