Timmie
Legacy Member
Tzou u schoon staanArcheoloogke zei:Ik heb er ook eentje gehad...en nu moet ik terugsturen zeker?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tzou u schoon staanArcheoloogke zei:Ik heb er ook eentje gehad...en nu moet ik terugsturen zeker?![]()

cepero zei:ik hoor dikwijls de vergelijking: tis maar één pintje minder ...
tis te hopen dat je dat niet teveel als argument gebruikt want dan blijven er maar weinig pinten over na een tijdje![]()

sToRm zei:als ge da via overschrijving doet, hoevéél extra kosten komen ter dan nog bij?
Want op de hattrick site staat dat bank 3€ tot 10€ extra koste rekent.

perre zei:waarom zou ge het zo doen? als ge het via tjazz of optimax doet komen der geen extra kosten bij, duurt het waarschijnlijk minder lang en schrijf je uiteindelijk ook gewoon een bedrag over![]()
da zijn hattrick spelers je moet hen maar een een hattrick-berichtje sturen ze gaan wel uitleggen hoe je moet betalen enzosToRm zei:enneuh wa is tjazz & optimax![]()
![]()
Ik heb alléén ne bankrekening en een kaart. Géén visa en andere dingesen...
Grtz
sToRm zei:enneuh wa is tjazz & optimax![]()
![]()
Ik heb alléén ne bankrekening en een kaart. Géén visa en andere dingesen...
Grtz
Mensen die geen visa kaart hebben kunnen via een gewone overschrijving geld op de rekening van Tsjazz of Optimax zetten. Die zorgen er dan voor (met hun eigen visa) dat jij supporter krijgt. Via optimax is het snelste. Na 2-3 dagen ongeveer hebt ge et dan.Warchild zei:khebbet vandaag ook terug aangevraagd
via tsjazz
sToRm zei:als ge da via overschrijving doet, hoevéél extra kosten komen ter dan nog bij?
Want op de hattrick site staat dat bank 3€ tot 10€ extra koste rekent.