Archief - Supporter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sToRm

Legacy Member
cepero zei:
ik hoor dikwijls de vergelijking: tis maar één pintje minder ...
tis te hopen dat je dat niet teveel als argument gebruikt want dan blijven er maar weinig pinten over na een tijdje :D

bwa, een 50-1 is nog altijd 49 :D

Olivier.vdb

Legacy Member
Ik heb een gevoel dat dien supporter afzetterij is :D

Hiermee bedoel ik dus niet dat supporter brol is...

Maaaarrrr: Voor één maand kost dat 1.62€
En voor 3 maanden 6€

DUS: 3*1.62= (nggg...brains...must....work) 4.86€ !!!!

DAT IS DUS EEN AFZET VAN WEL 1.14€ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SMEEEEEEEEEEEEEEEERLAPPPEEEEEUUUUUH


(lol @ myself)

Timmie

Legacy Member
Da's berekend over een jaar. Een jaar kost 19.50, deel dat door 12 en dan hebt ge et. Nogal logisch dat 4x 3 maanden duurder is ..

sToRm

Legacy Member
als ge da via overschrijving doet, hoevéél extra kosten komen ter dan nog bij?

Want op de hattrick site staat dat bank 3€ tot 10€ extra koste rekent.

perre

Legacy Member
sToRm zei:
als ge da via overschrijving doet, hoevéél extra kosten komen ter dan nog bij?

Want op de hattrick site staat dat bank 3€ tot 10€ extra koste rekent.

waarom zou ge het zo doen? als ge het via tjazz of optimax doet komen der geen extra kosten bij, duurt het waarschijnlijk minder lang en schrijf je uiteindelijk ook gewoon een bedrag over :)

sToRm

Legacy Member
perre zei:
waarom zou ge het zo doen? als ge het via tjazz of optimax doet komen der geen extra kosten bij, duurt het waarschijnlijk minder lang en schrijf je uiteindelijk ook gewoon een bedrag over :)

enneuh wa is tjazz & optimax :wtf: :p

Ik heb alléén ne bankrekening en een kaart. Géén visa en andere dingesen...

Grtz

NoReason

Legacy Member
sToRm zei:
enneuh wa is tjazz & optimax :wtf: :p

Ik heb alléén ne bankrekening en een kaart. Géén visa en andere dingesen...

Grtz
da zijn hattrick spelers je moet hen maar een een hattrick-berichtje sturen ze gaan wel uitleggen hoe je moet betalen enzo

Timmie

Legacy Member
sToRm zei:
enneuh wa is tjazz & optimax :wtf: :p

Ik heb alléén ne bankrekening en een kaart. Géén visa en andere dingesen...

Grtz

Da's juist de opzet :) Mensen die geen visa kaart hebben kunnen via een gewone overschrijving geld op de rekening van Tsjazz of Optimax zetten. Die zorgen er dan voor (met hun eigen visa) dat jij supporter krijgt. Via optimax is het snelste. Na 2-3 dagen ongeveer hebt ge et dan.

stvw

Legacy Member
Warchild zei:
khebbet vandaag ook terug aangevraagd
via tsjazz

kga da pas doen alsk genoeg geld heb om spelers te kopen enzo ... lijkt me niet zo interessant omdat te hebben en ge kunt niks doen ...

Forza

Legacy Member
Pff, kheb al een week geleden of zo bij optimax gestort, maar tem zit in spanje :(

And i neeeeeeed supporter :cry:

Iemand idee wanneer hij trug is :p

GreywolF

Legacy Member
sToRm zei:
als ge da via overschrijving doet, hoevéél extra kosten komen ter dan nog bij?

Want op de hattrick site staat dat bank 3€ tot 10€ extra koste rekent.

geen extra kosten

maar ge moet die speciale codes ook doorgeven zoals IBAN nr of zoiet

optimax

Legacy Member
ik heb nu toch al meer dan 1.5 seizoen supporter en ik zou me niet kunnen voorstellen zonder het :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan