Archief - Supporter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dash

Legacy Member
Kan mij iemand het voordeel van een supporter uitleggen, want soms snap ik niet waarom mensen geld uitgeven aan een zo'n spelletjes. (niet dat het niet leuk is hoor, ik ben een beetje verslaafd, maar ervoor betalen zou ik niet doen.) En ook hoe komt het dat heel de eerste klasse uit supporters bestaat?

enj0i^

Legacy Member
als je supporter hebt voel je je gewoon meer betrokken bij het spel!

je hebt gastboek, persberichten, je ziet es hoe je spelers eruitzien :)
federaties... alle soorten statistieken, een eigen logo daj kan plaatsen!


et verpersoonlijkt het spel enorm.

+ je steunt hattrick ermee

El-Bandido

Legacy Member
6€... 3 maand

welk 50€ spel uit de winkel houdt je 3+ maand bezig? (en hoeveel zijn er zo)
daar heeft het bij mij ook best wel iets mee te maken.. daartegenover zou het dan niet fair zijn dat je voor de in mijn geval nu 9 ofzo maand bandbreedte/moeite dat je ze gekost hebt es een klein beetje geld gunt. Ondertussen aan mn 2x maal 3 maand supporter bezig.. voor 6€ kunt ge echt niet sukkelen

sToRm

Legacy Member
El-Bandido zei:
6€... 3 maand

welk 50€ spel uit de winkel houdt je 3+ maand bezig? (en hoeveel zijn er zo)
daar heeft het bij mij ook best wel iets mee te maken.. daartegenover zou het dan niet fair zijn dat je voor de in mijn geval nu 9 ofzo maand bandbreedte/moeite dat je ze gekost hebt es een klein beetje geld gunt. Ondertussen aan mn 2x maal 3 maand supporter bezig.. voor 6€ kunt ge echt niet sukkelen

eigenlijk wel goedkoop. Alle maand ne goeie bok minder zuipe en we kome teraan :) Misschien ook wel overwege want da spel ruled gewoon. Kan nooit w8en tot het zondag is :D

Grtz

Timmie

Legacy Member
Tis besteld, nog ff wachten nu :) na 2 jaar hattrick mag dat wel :D

Dus als ge nog een plek over hebt voor iemand te supportere ; ;)

SIO

Legacy Member
Timmie zei:
Tis besteld, nog ff wachten nu :)
:ironic: ;) insider

ik heb al 60€ aan supporter uitgegeven, en zal het blijven doen, 20€ op een jaar, gimme a break, ga es nen dag boterhamme eten ipv frit en gebt da al weer :doc:

Nookiedog

Legacy Member
Timmie zei:
Tis besteld, nog ff wachten nu :) na 2 jaar hattrick mag dat wel :D

Dus als ge nog een plek over hebt voor iemand te supportere ; ;)

gij zijt gewoon verplicht van mij te supporteren.

HOM: Supporter sinds: oktober vorig jaar ofzoiet:p

cepero

Legacy Member
als je iemand bent die nogal redelijk serieus bezig is met transfers enzo, dan is Supporter een must!
Als de deadline eraankomt voor een speler en de bidwar begint, dan kun je perfect reageren op enkele seconden na....

het kunnen zetten van een logo en het feit dat je alles in favorieten kan opslaan is voor mij een meer dan goeie reden om Supporter aan te schaffen :applause:

SIO

Legacy Member
en het spammen in de guestbooken van telenetters :love:

kga nog nekeer op ronde gaan vanacht :D

ps: cepero = ?

Timmie

Legacy Member
Ik ben dus just supporter :) bedankt aan sio :bow:

Als ge wilt moogt mij altijd supporteren! :)

GreywolF

Legacy Member
ik heb da ook besteld (betaald op dinsdag) , hoe lang hebt gij moeten wachten tot alles werd aangepast timmie?

Ether

Legacy Member
Pfff, ben ook weer aant twijfelen... 6€ is echt nie veel e :)

Das iedere maand 1 pintje minder drinken, en je bent der bijna..

Kga eens overwegen om et opnieuw aan te schaffen :D

Marginale

Legacy Member
Amaai enjoi, kzou gaan protesteren. Ik krijg zelfs eentje van hem :p

Dank u meneer timmie :')

Archeoloogke

Legacy Member
Ik heb er ook eentje gehad...en nu moet ik terugsturen zeker? :unsure:

cepero

Legacy Member
ik hoor dikwijls de vergelijking: tis maar één pintje minder ...
tis te hopen dat je dat niet teveel als argument gebruikt want dan blijven er maar weinig pinten over na een tijdje :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan