Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fredje29

Legacy Member
Kheb de GTA bundel gekocht, khad GTA IV nog nie.

Nog geen 10 euro voor alle GTA's, kunde nie voor sukkelen e :p

R3L4X

Legacy Member
fredje29 zei:
Kheb de GTA bundel gekocht, khad GTA IV nog nie.

Nog geen 10 euro voor alle GTA's, kunde nie voor sukkelen e :p

Had GTA4 overlaatst ook gekocht voor de Episodes, nu heb ik dus 2x GTA IV (1x retail en 1x steam) + de uitbreidingen op steam :p.

Springfield

Legacy Member
kzou graag is weten of The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena een goed spel. de films waren goed of het spel ook zo goed is betwijfel ik.

MmoRpgGuy

Legacy Member
morgen eens een paysafe gaan halen van 10euro.. :)

heb gehoord dat garrys mod leuk is dus is het het waard met die sales?

Bv202

Legacy Member
Garry's Mod voor €2,50 is zeker z'n geld waard.
Voor HL2 koop je beter The Orange Box, al kan je dan beter wachten tot die nog een grotere korting krijgt (hij heeft al aan €5 gestaan):
Save 50% on The Orange Box on Steam

Voor betalingen is er tegenwoordig DirectEBanking; een Paysafe-kaart halen is dus niet meer nodig :p

Rbn13

Legacy Member
Springfield zei:
kzou graag is weten of The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena een goed spel. de films waren goed of het spel ook zo goed is betwijfel ik.

Als ik het mij goed herinner, was dat spel dé verrassing van het jaar. Werd algemeen aanschouwd als de eerste echt goede filmgame.

Geen deals voor mij vadnaag. Gisteren wel beide RO binnengehaald

kil911ler

Legacy Member
fredje29 zei:
Kheb de GTA bundel gekocht, khad GTA IV nog nie.

Nog geen 10 euro voor alle GTA's, kunde nie voor sukkelen e :p

Ik heb ook de bundel in huis gehaald. Heb wel de oudere titels op PS2 en PC (SA vo beide :p) en ik had GTAIV ook nog niet. Mn laptop kan et prolly niet deftig trekken, maar ik heb het spel tenminste al voor later asek ooit een nieuw systeem in huis haal :cool:

En digitale versie van de GTAIII-era games is altijd handig meegenomen :D

Hans Gruber

Legacy Member
Als we meta critic moeten geloven is Riddick wel vrij goed, die 1ste zelfs zeer goed.

Yusifer

Legacy Member
God, de hele GTA bundel voor slechts 10 euro. :eek: Als ik ze niet al had zou het insta-buy geweest zijn, tientallen uren gameplay voor zo'n miezerige prijs.

The_Cat

Legacy Member
Bv202 zei:
Ik hoop stiekem op Dungeon Defenders als deal :p

Bwa :) als ik u was zou ik je geld mss toch maar saven voor iets anders :) ik heb het spel al van dag 1 en hoewel het mij in het begin kon bekoren ben ik het nu toch wel beu gezien met die trenyent :)

eurowarriors

Legacy Member
Springfield zei:
kzou graag is weten of The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena een goed spel. de films waren goed of het spel ook zo goed is betwijfel ik.

Ik vond het wel een goed spel, verraste mij echt omdat ik er niet veel van verwachte. Dacht dat er ook Escape from Butcher Bay opstond, ook een heel goede game. Aanrader imo :)

Vlad Tepes

Legacy Member
Springfield zei:
kzou graag is weten of The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena een goed spel. de films waren goed of het spel ook zo goed is betwijfel ik.

Dat spel 3 keer uitgespeeld en ik ga dat blijven spelen, ben er echt zot op. T'is een goed spel vooral de 'remake' van Butcher's Bay dat erin zit, is zijn geld waard, Dark Athena moet je zien als een expansion en is ook goed, voor dat geld gewoon kopen !

eurowarriors

Legacy Member
Is Star Wars: Knights of the Old Republic nog de moeite om te kopen voor vijf euro? Nooit gespeeld maar al veel goeie dingen over gehoord. Ben wat aan het twijfelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan