Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lowscore zei:RollerCoaster Tycoon 3 Platinum is nog steeds overprijst voor zo'n oud spel, maar so what? Ik heb zin in meer 'building' strategy games...

Bv202 zei:

Bv202 zei:
Bv202 zei:


Dobbelsteen zei:Dan kunt ge em beter van thehut.com laten overkomen: veel goedkoper en gratis verzending+ levering binnen de 4-5 dagen
New Vegas ga ik links laten liggen denk ik. Naar het schijnt is het verkenningsaspect een pak slechter dan bij fallout 3, en dat was nu net het enige dat ik heel leuk vond aan fallout 3. LA Noire en Portal 2 mogen ook nog wel wat goedkoper worden![]()

TheFuckingDutchman zei:Hoe leuk is Red Orchestra?
Rbn13 zei:New Vegas aan die prijs MOET gekocht worden. Tientallen uren spelplezier gegarandeerd.
http://www.fallout3nexus.com/imageshare/images/566876-1255877626.jpg
Cpt. Caparzo zei:Dead island de moeite voor 25€ ?