Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Die second voice is precies azo een wannabe English Pirate ofzo :')

"BLOODY!"

gStar

Legacy Member
Probeer u audio ergens te doen waar ge ni teveel lawaai hebt , echt irritant als ge die hond hoort blaffen. Die 2de stem da er dan komt is echt Kinderachtig en saai (Die stem bij Endless Space enzo ) . Nog veel werk aan...

crazyman2

Legacy Member
Heeft hier iemand eigenlijk al geprobeerd te betalen via softortbanking (of edirectbanking zoals het vroeger heette) via Argenta? Ik krijg wel een boodschap om in te loggen via hun website (dus op sofortbanking), daarom vertrouw ik het zo niet.

Ik zeg niet dat het oplichters zijn, maar tis wel wat verdacht :p

Brick Top

Legacy Member
Therapy zei:
Is Men of War: Assault Squad de moeite? Vergelijkbaar met CoH?

Men of War is een leuk spel maar haalt op geen enkel vlak het niveau van het (geniale) Company of Heroes. CoH speelt gewoon vlotter en is meer gepolijst dan Men of War.

Men of War gaat ook redelijk 'diep' als het aankomt op management. Elke unit heeft een inventory en dat kan (moet?) je ook aanvullen met kogels, granaten etc. door deze op te rapen (dode vijanden of ammo crates). Ikzelf vond dat tof in de iets kleinschaligere missies maar tijdens grote veldslagen heb je daar allemaal geen tijd voor en kan je alleen maar hopen dat iedereen zijn plan wat trekt. De moeilijkheidsgraad is met momenten ook behoorlijk pittig. Ook dat vond ik weer een voordeel maar sommigen zullen dat eerder als frustrerend ervaren. Grootste bron van ergernis daarentegen is zonder twijfel de voice-acting, die is echt tenenkrommend slecht. Pure horror! :D

De grootste troef die Men of War imo heeft is de mogelijkheid om de ganse campaign in co-op te spelen. Dat maakt het spel véél leuker en maakt het managen van al die units ook iets draaglijker omdat je met twee bent.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik Men of War zou spelen zonder die co-op. Heb het in ieder geval niet vaak opgestart in m'n eentje. Dan speel ik liever games zoals Company of Heroes.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Wat is eigenlijk het beste racing game op Steam? Dit genre is zowat de hiaat in mijn collectie, en dan heb ik iets om op te letten tijdens de Summer Sale buiten Sonic Generations and Offspring Fling.

Brick Top

Legacy Member
rafbanaan zei:
Ik had in der tijd de review op mij mogen nemen :)
4Gamers - Men of War: Assault Squad + DLC

Is imo de beste voor nieuwe spelers, aangezien je troepen kan blijven aanroepen. Bij alle andere start je met een vast aantal troepen Indien je ze allemaal verliest -> game over.

4Gamers - Men of War: Condemned Heroes

Een 90 voor geluid smaakt wel vies met die voice-acting in het achterhoofd. :D

Maar voor de rest ben ik wel akkoord met uw eindcijfer hoor. Persoonlijk dan. Ikzelf heb er samen met een kameraad meer dan genoeg plezier uit gehaald maar of dat ook zo is als je in je eentje moet spelen...

rafbanaan

Legacy Member
Welja, geluid kreeg vooral een 90 voor de wapens etc :p De voice acting kon ik hier even door de vingers zien, aangezien ze ook geen mega groot budget hebben.

Shellshock

Legacy Member
Harde schijf opgekuist en gedefragmenteerd: check
Geld op PayPal: check
Wishlist gemaakt: check

Laat het maar komen. :cool:

KnightOfCydonia

Legacy Member
Mijn vraag nog maar eens even herhalen: ik zou een goed racing game willen kopen tijdens de sales, wat zijn aanraders/afraders op Steam? Bij voorkeur arcade-stijl en moet niet al te realistisch.

Tritser

Legacy Member
Paar dagen terig stond driver aan 7euro

Verder denk ik dan aan grid, nfs reeks etc...

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan