Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
crazyman2 zei:De upside is dat ze Argenta nu blijkbaar wel ondersteunen!
Woohoo, weg al mijn geld tijdens de sales ...![]()

toco8400 zei:Driver: San Fransisco als dagaanbieding -75% = €7.49!!
Mooie aanbieding![]()
new features are integrated in your bank interface at the moment.
Therefore it was disabled for certain bank codes for security reasons.
Please try again in 2 weeks. Until then the integration and testing phases
should be completed. Please select another payment method.

Sdc zei:gene schrik hebben. Speel dat ook met keyboard en is goed te doen.
Kennaah zei:Eindelijk antwoord gehad van Sofost (ebanking).
Dus net in tijd voor steam sale hopelijk.
Ik ga dus cities xl 2012 missen![]()
Depresjon zei:Is id goed te doen,maar met een controller speelt toch net iets leuker imo.
Als ge games te ruil hebt op steam wil ik cities xl wel ff voor u kopen.
Kennaah zei:Kheb niets te ruil op steam, enkel HIBV key en bastion key
Depresjon zei:Jammer dat Bastion zn waarde hoger is,die staat op mn verlanglijst.
Kennaah zei:Hoe bedoel je ?
Depresjon zei:ja,bastion kost meer op steam,dus ik veronderstel dat je die key niet wil ruilen tegen cities xl.
Kennaah zei:Ik ga eerlijk zijn, de key komt van Huble bundle, als je die wilt ruilen tegen cities xl is dat goed voor mij.
Depresjon zei:Sgoed voor mij.Voeg mij ff toe op steam,dan stuur ik cities xl als gift.