Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTAZ

Legacy Member
Kunt ge niet met een paysafecard betalen op steam?
Die kunt ge kopen in de meeste krantenwinkels en tankstations.
Dat is dus een ticketje dat ge koopt voor €10 bv, en werkt als herlaadkaart (ge geeft in steam het herlaadnummer in).

CL4P-TP

Legacy Member
crazyman2 zei:
De upside is dat ze Argenta nu blijkbaar wel ondersteunen!

Woohoo, weg al mijn geld tijdens de sales ... :(

Nja, kheb enkel een spaarrekening bij Argenta :p

Anyway, good for you!

Vedeco

Legacy Member
VDK Spaarbank aanvaarden ze ook niet maar ik werk steeds met Paysafecards. Deze zijn online te kopen via bancontact of zoals XTAZ al zei, in de meeste krantenwinkels en tankstations.

toco8400

Legacy Member
Driver: San Fransisco als dagaanbieding -75% = €7.49!!

Mooie aanbieding :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Driver San Francisco is een leuke game maar de speelduur is wat beperkt.
Heb de Xbox 360 versie uitgespeeld op zo'n 9 uur (bijna alles gedaan in de SP)

Maar voor zo'n bedrag kan je niet echt twijfelen:p

timofp

Legacy Member
Gisteren Cities XL 2012 gekocht en vandaag voor Driver San Francisco gegaan

Tritser

Legacy Member
ik zou hem ook wel willen kopen, maar heb wat schrik van de port naar pc....

Enige bevindingen? ik zou ook met keyboard spelen daar ik NOG geen controller heb op de pc...

Kennaah

Legacy Member
Eindelijk antwoord gehad van Sofost (ebanking).

new features are integrated in your bank interface at the moment.
Therefore it was disabled for certain bank codes for security reasons.
Please try again in 2 weeks. Until then the integration and testing phases
should be completed. Please select another payment method.

Dus net in tijd voor steam sale hopelijk.

Ik ga dus cities xl 2012 missen :(

Depresjon

Legacy Member
Sdc zei:
gene schrik hebben. Speel dat ook met keyboard en is goed te doen.

Is id goed te doen,maar met een controller speelt toch net iets leuker imo.


Kennaah zei:
Eindelijk antwoord gehad van Sofost (ebanking).



Dus net in tijd voor steam sale hopelijk.

Ik ga dus cities xl 2012 missen :(

Als ge games te ruil hebt op steam wil ik cities xl wel ff voor u kopen.

Kennaah

Legacy Member
Depresjon zei:
Is id goed te doen,maar met een controller speelt toch net iets leuker imo.




Als ge games te ruil hebt op steam wil ik cities xl wel ff voor u kopen.

Kheb niets te ruil op steam, enkel HIBV key en bastion key

Kennaah

Legacy Member
Depresjon zei:
ja,bastion kost meer op steam,dus ik veronderstel dat je die key niet wil ruilen tegen cities xl.

Ik ga eerlijk zijn, de key komt van Huble bundle, als je die wilt ruilen tegen cities xl is dat goed voor mij.

Depresjon

Legacy Member
Kennaah zei:
Ik ga eerlijk zijn, de key komt van Huble bundle, als je die wilt ruilen tegen cities xl is dat goed voor mij.

Sgoed voor mij.Voeg mij ff toe op steam,dan stuur ik cities xl als gift.

Tonerider

Legacy Member
Games die in uwe library staan, maar die je nog niet hebt geïnstalleerd, kan je die op een of andere manier ruilen of weggeven?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan