Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CL4P-TP

Legacy Member
R3L4X zei:
Vanwaar heb je dat, heb zo al meer dan een half jaar twee games in mijn lijst staan.

². Ook al verschillende Russische keys gekocht. Ff VPN aansmijten en that's it.

CurrY

Legacy Member
Ik heb een tijd geleden The Witcher 2 gekocht van g2play en uiteraard pas nadien erover beginnen opzoeken. Heb toen zelf aan de customer support van steam gevraagd of mijn account daarvoor in problemen kan komen en ze zeiden zelf dat er niets zal gebeuren.

Was wel niet met een VPN dus hoe ze daarover denken dat is mss nog iets anders.

Kennaah

Legacy Member
Je kunt ook geen creation tools gebruiken die bij skryim zitten zonder op VPN te gaan + je kunt skyrim niet vanop steam opstarten maar moet dit doen vanuit de map op u pc.

zo wacht ik toch wel liever af tot de niet russische versie goedkoop staat.

Depresjon

Legacy Member
lowscore zei:
Steam verkoopt toch de originele versies van Commandos? En daar moet je wel wat werk insteken om die aan de praat te krijgen op een recent OS. Ik heb me de GOG versies gekocht tijdens een sale daar.

Hoe heb jij commandos aan de praat gekregen.
3 werkt perfect,maar 2 krijg ik niet aan de gang en das net degene die ik vroeger zo graag speelde.

lowscore

Legacy Member
Depresjon zei:
Hoe heb jij commandos aan de praat gekregen.
3 werkt perfect,maar 2 krijg ik niet aan de gang en das net degene die ik vroeger zo graag speelde.

Er zijn tutorials te vinden op 't net. Normaal kan je op 't Steam forum ook voldoende informatie vinden.

Maar vermits ik de eerste Commandos nog op originele disk heb, wist ik op voorhand dat het niet gemakkelijk was. Dus heb ik de reeks op gog.com gekocht tijdens een of andere sale. Iets duurder dan op Steam maar de games zijn door GOG wel aangepast om direct speelbaar te zijn op moderne systemen. GOG is echt wel de site om aan te raden wat oudere games betreft: alle games zijn daar DRM free & geupdate om op XP, Vista en W7 te draaien. (Al hebben sommige games nog enkele probleempjes met W7.)

Brick Top

Legacy Member
Mini Ninjas staat vandaag heel cheap op steam. Leuk? Ziet er wel een geinig spel uit maar volgens mij is het (te) gemakkelijk.

Lorim

Legacy Member
Naart schijnt enorm fun, maar idd niet moeilijk. Ben nu een playthrough aant volgen op PS3 op YouTube, en het is echt leuk. Ofwel vind je het leuk en schattig, ofwel vind je het kinderachtig en te makkelijk ;)

KnightOfCydonia

Legacy Member
Het is zeker geen moeilijke, maar toch vermakelijke, klassiek action-adventure, voor €2.50 doe je geen miskoop, maar verwacht geen revolutionaire gameplay.

Cadiuro

Legacy Member
lowscore zei:
Steam verkoopt toch de originele versies van Commandos? En daar moet je wel wat werk insteken om die aan de praat te krijgen op een recent OS. Ik heb me de GOG versies gekocht tijdens een sale daar.

De originele versie werkte hier perfect, van de eerste keer dat ik 'm opstartte.

JimmyPatterson

Legacy Member
GRAW 1 dan maar gekocht voor €1.24
De andere games had ik al op dvd dusjah :p

waffel

Legacy Member
Brick Top zei:
Mini Ninjas staat vandaag heel cheap op steam. Leuk? Ziet er wel een geinig spel uit maar volgens mij is het (te) gemakkelijk.

Een van men lieveling sp games op men PS3 geweest. Ge moet u er gewoon inleven. Met men hoedje op stealthy door het gras om dan aan 100 per uur die voetjes te zien bewegen :lol: Héél originele eindbaas ook.

Brick Top

Legacy Member
waffel zei:
Een van men lieveling sp games op men PS3 geweest. Ge moet u er gewoon inleven. Met men hoedje op stealthy door het gras om dan aan 100 per uur die voetjes te zien bewegen :lol: Héél originele eindbaas ook.

Ah k, dan ga ik die wel is een kans geven. Maar eerst ga ik wat Alan Wake spelen.

Pffff... die Ubisoft-sales: veel games! :D En daar gaan elke dag nog games bijkomen ofwa? Is Splinter Cell Conviction de moeite? Heb enkel nog maar Chaos Theory gespeeld en die was wel (heel) vet maar wordt blijkbaar ook algmeen beschouwd als de beste uit de reeks.

Brick Top

Legacy Member
Zijn er hier misschien mensen die ik kan overtuigen om GRAW 1 en/of 2 te kopen en wat co-op te spelen? Heb GRAW 1 ooit gespeeld en kan mij herinneren dat ik dat toch wel leuk was. :p

Wel liefst met mic! En GRAW kan je met 4 (of met 3?) spelen dus hoe meer zielen, hoe meer vreugde! :p

h0pje

Legacy Member
Als het geen blok was geweest: graag! Maar nu ga ik het maar installeren na de examens. Ik ken mezelf :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan