Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bioshiit

Legacy Member
ik heb alle coh expansions gespeeld, ik ben een enorme fan van het game, zeker een aanrader

Depresjon

Legacy Member
Kennaah zei:
kheb hem ook al op xbox gespeeld, maar wil nu op pc voor mods.

Ge vind online wel russische keys voor 15 euro, maar dan moete andere .Exe bestand gebruiken en ge kunt world creator fzo niet gebruiken zonder vpn

Dan wacht ik wel gewoon.mss koop ik de boxversie wel eens of op steam.
Ken mezelf,een dezer sta ik er weer ergens mee in mn handen en kan ik het niet laten :D

R3L4X

Legacy Member
Depresjon zei:
-33 vind k ook nog te weinig.Heb m op xbox 360,maar wou m graag ook op de pc.
Koopje gedaan,ne aat had torchlight nog als gift,overgekocht voor 7 euro :)

Kijk eens op cd-keyprices, denk dat je een key voor Steam kan vinden voor een 15-20 euro.

Kennaah

Legacy Member
R3L4X zei:
Kijk eens op cd-keyprices, denk dat je een key voor Steam kan vinden voor een 15-20 euro.

Dat is een russische key;, waar je dan u .Exe moet vervagen en sommige zaken enkel via VPN werken.

Goedkoopste EU key die ik vind is 30 euro op onlinekeystore

Cerv.Be

Legacy Member
Serieus, koop ik Portal1+2 bundle.. Krijg ik erna message dat ik door het kopen van Portal2 gratis Portal1 krijg. Ripoff :p

Ochja, kan ik misschien nog iemand gelukkig maken door het als gift te gebruiken.

Kennaah

Legacy Member
Nog mensen die niet via Dexia (belfius) op steam kunnen betalen?

Iemand die mij COH complete pack wilt giften?

Depresjon

Legacy Member
Kennaah zei:
Nog mensen die niet via Dexia (belfius) op steam kunnen betalen?

Iemand die mij COH complete pack wilt giften?

edit : werkt wel hier via belfius.
Stuur maar een pm voor COH complete pack.

syndrom

Legacy Member
just ook die COH complete pack aangekocht vo 5 euro kan ne mens al nie sukkelen

Cadiuro

Legacy Member
kil911ler zei:
En Commandos Collection voor €2,80... ook maar es aangeschaft :p

Ooh kga die allemaal is aan mijne Steam toevoegen - kvrees da mijn cdrommeke van den eerste nimeer werkt :p

Geniale spellen zijn dat, uren zoet mee geweest. Heb 1 nooit uitgespeeld gekregen en zijn uitbreiding raakte ik zelfs niet tot de helft, enorm moeilijk :s

kil911ler

Legacy Member
Ik heb ze vroeger nooit gespeeld, maar nu dat ze zo goedkoop staan en ook dikke aanraders zijn... waarom niet? :D

Brick Top

Legacy Member
Misschien lag het aan mijn jonge leeftijd maar die eerste Commandos was fameus moeilijk. Ga ze ook wel opnieuw aanschaffen, spellen waren geniaal (vooral de eerste dan).

Oh ja, iemand die de commandos-games ooit in coop heeft gespeeld? Leuk of niet?

lowscore

Legacy Member
Steam verkoopt toch de originele versies van Commandos? En daar moet je wel wat werk insteken om die aan de praat te krijgen op een recent OS. Ik heb me de GOG versies gekocht tijdens een sale daar.

Depresjon

Legacy Member
Kennaah zei:
Dat is een russische key;, waar je dan u .Exe moet vervagen en sommige zaken enkel via VPN werken.

Goedkoopste EU key die ik vind is 30 euro op onlinekeystore

dus als er op zo een cdkeysite vpn staat beter niet kopen dan.
Want die prijzen zijn preies wel beter,ook steam keys blijkbaar.

R3L4X

Legacy Member
Depresjon zei:
dus als er op zo een cdkeysite vpn staat beter niet kopen dan.
Want die prijzen zijn preies wel beter,ook steam keys blijkbaar.

Enigste waarvoor je die VPN nodig hebt normaal is voor het bijvoegen aan je Steam bibliotheek, daarna hoeft het nietmeer. Als ik daar 30 euro mee kan uitsparen vind ik dat de moeite wel waard.

Depresjon

Legacy Member
R3L4X zei:
Enigste waarvoor je die VPN nodig hebt normaal is voor het bijvoegen aan je Steam bibliotheek, daarna hoeft het nietmeer. Als ik daar 30 euro mee kan uitsparen vind ik dat de moeite wel waard.

Dus ik koop zo een vpn key en kan het gewoon toevoegen bij steam?
Moet je dan iets speciaal doen?

sorry voor de nooby questions ^^

R3L4X

Legacy Member
Depresjon zei:
Dus ik koop zo een vpn key en kan het gewoon toevoegen bij steam?
Moet je dan iets speciaal doen?

sorry voor de nooby questions ^^

Staat normaal ergens bij die game op de website, soms zelfs met een video tutorial (Op Gamerkeys toch, en die NL/BE site waarvan ik de naam me niet herinner).

byter

Legacy Member
Je zal een VPN moeten gebruiken om het te activeren. Persoonlijk verander ik wel tijdelijk het paswoord van mijn Steam account als ik zoiets doe.

Er zijn op youtube genoeg tutorials te vinden hoe je een VPN gratis kunt gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan