Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Groopy

Legacy Member
deParis zei:
Btw vandaag 'fate of the world' gewonnen, als iemand wil ruilen :)

Jij hebt een game gewonnen? Lucky guy

Heb 2 coals, -50% op evilgenius & -25% op valve

Gene vette dus

h0pje

Legacy Member
u4ea zei:
Van mijn 2 objectives dak complete heb heb ik momenteel 1 coal en 1 keer Thief : Deadly Shadows gekregen.

Heb em al dus moest iemand willen ruilen?:p

Voor een -50% Valve coupon mss? ^^

Fir3wulf

Legacy Member
Heb zojuist Serious sam 3 gekocht op steam via DirectEbanking. Als ge via zo'n manier een betaling doet, moet ge dan wachten tot kantooruren eer ze die betaling van pending naar purchased verandere?

Geld is al van mijn rekening gegaan maar staat nog op pending. Anders moetk customer support gaan aanspreke..

thehelghast

Legacy Member
2ahshhi.jpg
Ja ja, We hebben 'em, Dota 2, origineel! Gewonnen met steam :p

u4ea

Legacy Member
h0pje zei:
Voor een -50% Valve coupon mss? ^^

Heb ik zel al. En met de half life 1 anthology te kopen heb ik denk ik officieel alle Valve games.:p

firewulf1 zei:
Heb zojuist Serious sam 3 gekocht op steam via DirectEbanking. Als ge via zo'n manier een betaling doet, moet ge dan wachten tot kantooruren eer ze die betaling van pending naar purchased verandere?

Geld is al van mijn rekening gegaan maar staat nog op pending. Anders moetk customer support gaan aanspreke..

Normaal kunt ge binnen de zoveel seconden beginnen installeren naar mijn weten.


@Helgast, nice. ^^

h0pje

Legacy Member
Ben een beetje aan het twijfelen voor de S.T.A.L.K.E.R. bundle. Ik wil niet meer dan 15€ uitgeven omdat ik al een hoop games heb maar hm het lijkt me toch interessant ^^ Ik wacht op een steengoede RPG

Namko

Legacy Member
Hmmm, zo te zien heb ik Half-Life 1 gekregen. (had hem jammer genoeg al) :)

edit: Iemand ruilen anders?

Fir3wulf

Legacy Member
mja dan maar wachten op de helpdesk zeker, pff ik koop ook eens een spel ze..

Edit: ale het werkt, support werkte nog redelijk snel :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Had dat gisteren ook wat aangekocht via mijn ipad op steam betaald laatste venster wilde niet laden duurde 10 minuten voordat de game in de inventaris verscheen en ik een mail had. Maar goed dat het toch functioneert aangezien ik vrijdag met verlof ga en mijn ipad meeneem kopen via de ipad thuis steam open zetten en gaaaaaan. :p

Cranberry

Legacy Member
zoveel chanceaars hier, ondertussen de 5de coal met de challenge van defense grid :(

CurrY

Legacy Member
Net -50% op Worms crazy golf gekregen maar het staat momenteel op -50% :p en 6 coal.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Want to spend 1.80€
Sniper Elite of The Polynomial
Or something else?

Hans Gruber

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Want to spend 1.80€
Sniper Elite of The Polynomial
Or something else?

Polynomial demo gespeeld en uhm, niet direct een spel maar een visualizer blijkbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan