Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bv202 zei:Is Defence Grid de moeite?

Ja.Bv202 zei:Is Defence Grid de moeite?
deParis zei:Stacken die coupons btw niet? 50% korting op iets dat al aan 50% staat >> 75%?
Bv202 zei:Is Defence Grid de moeite?
Bv202 zei:Is Defence Grid de moeite?
Dubbelklikken naast uw threadtitel in de lijst met threads.SXe zei:Niks voor mij vandaag.
F1 2011, Payday en de Stalker Bundle heb ik ook al. (Hell, met de vorige Christmas Sales heb ik Stalker zelfs voor 5 euro kunnen kopen ipv 6 euro nu)
Edit: Ff de naam van de thread wat aangepast.
Edit 2: Hmm, enkel de beginpost wordt aangepast...
u4ea zei:Van mijn 2 objectives dak complete heb heb ik momenteel 1 coal en 1 keer Thief : Deadly Shadows gekregen.
Heb em al dus moest iemand willen ruilen?![]()
El Dombo zei:Heb nog een paradox -33% coupon liggen.

