Wolf18
Legacy Member
Hallo,
Ik heb gistere de half life gekocht, en wilde dus eigenlijk CS spele, maar het volgende probleem treed op, als ik steam start en dus CS ook wil starte krijg ik het start beeld van CS en ik enkele seconden daarna kom ik weer in Windows terecht!
Wat kan ik doen zodat ik eindelijk CS kan spelen?
Ik hoop op snelle hulp en uitleg.
Alvast thanx.
Ik heb gistere de half life gekocht, en wilde dus eigenlijk CS spele, maar het volgende probleem treed op, als ik steam start en dus CS ook wil starte krijg ik het start beeld van CS en ik enkele seconden daarna kom ik weer in Windows terecht!
Wat kan ik doen zodat ik eindelijk CS kan spelen?
Ik hoop op snelle hulp en uitleg.
Alvast thanx.