Fraggie
Legacy Member
Richtlijnen: Hoe begin ik nu aan een thread?
Voor je een thread aanmaak, moet je eerst de search gebruiken.
Zo kan je zien of je vraag/discussiepunt punt al niet aan bod gekomen is.
Gebruik daarvoor verschillende kernwoorden: Stel dat je een error hebt & je zoekt alleen maar op het woord ‘error’,
dan is de kans klein dat je een goede thread terug vind. Probeer daarom iets specifieker te zijn.
Ook Google raadplegen kan geen kwaad
.
Waar je ook snel aan info kan komen is: Steam forums / Steam Support
Sommige threads zijn al aangemaakt, zodat we geen 20 thread over het zelfde onderwerp krijgen.
Deze zijn: Movie thread - CS
ource Mapping thread - Server thread & Player zoek clan/clan zoekt player
het is dan ook verplicht deze te gebruiken voor dergelijke zaken !!!
Moesten er nog vragen zijn neem dan contact met ons op #telenet.counter-strike
Voor je een thread aanmaak, moet je eerst de search gebruiken.
Zo kan je zien of je vraag/discussiepunt punt al niet aan bod gekomen is.
Gebruik daarvoor verschillende kernwoorden: Stel dat je een error hebt & je zoekt alleen maar op het woord ‘error’,
dan is de kans klein dat je een goede thread terug vind. Probeer daarom iets specifieker te zijn.
Ook Google raadplegen kan geen kwaad
.Waar je ook snel aan info kan komen is: Steam forums / Steam Support
Sommige threads zijn al aangemaakt, zodat we geen 20 thread over het zelfde onderwerp krijgen.
Deze zijn: Movie thread - CS
ource Mapping thread - Server thread & Player zoek clan/clan zoekt player het is dan ook verplicht deze te gebruiken voor dergelijke zaken !!!
- Het juiste forum
Zoals je ziet zijn er nu subforum, zorg er dus voor dat je in het juiste forum post!
Maar waar post je nu wat?
Gewone mededelingen/steam vragen of probs post in het hoofdforum.
De andere forums spreken voor zich, hotlinks:
CS 1.6 subforum
CS
ource subforum
Het is in de subforums NIET nodig om nog prefixen te gebruiken buiten OFFTOPIC
. - De thread naam:
Deze moet duidelijk zijn! maw als je een thread start met de naam: Help, probje, hunn?, steam werkt niet meer, cfg fuck* up, enz zal dat topic gesloten worden.. wees gewaarschuwd.
- De inhoud:
Verzorg je taal, gebruik leestekens & alinea’s! Ook worden geen threads toegelaten in een andere taal.
Moest je een foto in je thread zetten, zorg er dan voor, dat deze in JPG formaat staat
zodat het loaden van de foto rap gaat & je host niet direct down ligt.
Als je met een probleem zit, vermeld dan altijd wat voor hardware je hebt & software bv:
Samengevat: Vermeld met welke windows je werkt, welke processor je hebt, je video kaart & welke drivers je ervoor geïnstalleerd hebt, je hoeveelheid ram & als je een sound probleem hebt, je soundkaart.OS: Windows XP sp1
CPU: AMD 2800+
GFX: GeForce 4 Ti 4200 128ddr / detonator 45.23
RAM: 512mb
Sound: SB live player 5.1
Moesten er nog vragen zijn neem dan contact met ons op #telenet.counter-strike
,
,