Archief - Spel nog niet aangekomen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
bij Shopto betaal je wel 3.75€ voor verzending, maar is nog steeds beduidend goedkoper dan in de winkels hier, en ik heb tot nu toe steeds bij release m'n spel in huis gehad
(zo verwacht ik dan ook vandaag of ten laatste morgen Dark Souls en Rage, maar toch altijd fingers crossed voor de postdiensten :D)

hoe dan ook, Shopto is the way to go imo

Vlad Tepes

Legacy Member
valdemaniak zei:
bij Shopto betaal je wel 3.75€ voor verzending, maar is nog steeds beduidend goedkoper dan in de winkels hier, en ik heb tot nu toe steeds bij release m'n spel in huis gehad
(zo verwacht ik dan ook vandaag of ten laatste morgen Dark Souls en Rage, maar toch altijd fingers crossed voor de postdiensten :D)

hoe dan ook, Shopto is the way to go imo

awel dan ga daar ook eens wat bestellen :)

Mijn gears of war 3 heb ik vandaag eindelijk ontvangen.
Nu wachten op Dark Souls van Amazon :)

leuri

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
awel dan ga daar ook eens wat bestellen :)

Mijn gears of war 3 heb ik vandaag eindelijk ontvangen.
Nu wachten op Dark Souls van Amazon :)

'k hoop dat m'n gears ook nog voor het weekend aan komt en als het even kan mijn fifa 12 ook. Zoniet moeten ze niet verwachten bij zavvi dat ik daar nog iets bestel (zullen ze waarschijnlijk van wakker liggen :p )

aMniZu

Legacy Member
Ik heb bij zavvi al gehad dat een spel (inFAMOUS2) nooit is toegekomen terwijl ik wel al behaald had via creditcard. Moet wel zeggen dat hun service achteraf perfect was en dat ik mijn geld ook snel heb teruggekregen. Kon ipv refund ook kiezen voor coupon of nogmaals versturen btw.

Vlad Tepes

Legacy Member
leuri zei:
'k hoop dat m'n gears ook nog voor het weekend aan komt en als het even kan mijn fifa 12 ook. Zoniet moeten ze niet verwachten bij zavvi dat ik daar nog iets bestel (zullen ze waarschijnlijk van wakker liggen :p )

Hopelijk he
Ik denk het ook niet dat ze daar van wakker zullen liggen haha ;)

aMniZu zei:
Ik heb bij zavvi al gehad dat een spel (inFAMOUS2) nooit is toegekomen terwijl ik wel al behaald had via creditcard. Moet wel zeggen dat hun service achteraf perfect was en dat ik mijn geld ook snel heb teruggekregen. Kon ipv refund ook kiezen voor coupon of nogmaals versturen btw.

Dat is ook van belang he, meestal is het hun schuld niet dat het pakje niet aankomt, en ja als de service achteraf goed is dan zou ik daar toch ook blijven bestellen.

gvQ

Legacy Member
Hetzelfde probleem met Fifa 12 hier :) (Play.com)

Verstuurd 27/09.

Ik heb hun een mail gestuurd en ze zeggen als het pakket niet binnen 15 WERKdagen na verzending (in mijn geval 18/10) toekomt ze een nieuwe opsturen.

Wild_Bill

Legacy Member
Ik persoonlijk bestel altijd van amazon.co.uk en het langste dat ik ooit heb moeten wachten op een bestelling was 4 dagen, tot nu toe vind ik amazon het beste dat er is en zal ik daar ook blijven bestellen.

Awesomeness

Legacy Member
play.com en thehut zijn schandalig wat betreft levertermijnen. 3 tot 4 weken is zeker geen uitzondering. Ik weet niet waar een pakket dat na 2 dagen wordt verstuurd nog 20 dagen blijft hangen....

leuri

Legacy Member
M'n fifa is toegekomen, maar m'n gears nog niet. Battlefield 3 & Football manager 2012 besteld via amazon, hopend op een snellere service :)

Mr.Mooch

Legacy Member
leuri zei:
M'n fifa is toegekomen, maar m'n gears nog niet. Battlefield 3 & Football manager 2012 besteld via amazon, hopend op een snellere service :)

zeker en vast :) nooit langer moeten wachten dan een dag of 5 :)

jazicher

Legacy Member
ik koop mijn games via play.com en thehut.com
nieuwe games: 3 weken wachten
oude games: komen binnen de week toe

aMniZu

Legacy Member
Zucht, nog steeds geen GoW3 te bespeuren. Da zal weer verloren gegaan zijn in de post zeker. Das nu het 2de spel op korte termijn da ik preorder (via zavvi) en da ni aankomt. Mijn volgende bestellingen zullen toch ook bij Amazon zijn. Hopelijk gaat het daar wa beter...

Vlad Tepes

Legacy Member
aMniZu zei:
Zucht, nog steeds geen GoW3 te bespeuren. Da zal weer verloren gegaan zijn in de post zeker. Das nu het 2de spel op korte termijn da ik preorder (via zavvi) en da ni aankomt. Mijn volgende bestellingen zullen toch ook bij Amazon zijn. Hopelijk gaat het daar wa beter...

Dat is wel spijtig :s
Hopelijk versturen ze een ander ?
Ik heb pas van Amazon besteld en ben er heel tevreden over :)

Lemme

Legacy Member
Ik bestel al een paar jaar bij amazon en heb nog nooit 1 pakje niet aangekregen.

aMniZu

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Dat is wel spijtig :s
Hopelijk versturen ze een ander ?
Ik heb pas van Amazon besteld en ben er heel tevreden over :)

Je kan kiezen bij hun, refund, cadeaubon of opnieuw versturen. Denk dat ik terug voor de refund ga en zal men special edition wel opnieuw bestellen, maar dan bij Amazon.

Phantom

Legacy Member
Ik heb het hier ook aan mijn fles denk ik, Dark Souls LE al 12 dagen onderweg van Amazon en nog niets ontvangen.

Master S

Legacy Member
Phantom zei:
Ik heb het hier ook aan mijn fles denk ik, Dark Souls LE al 12 dagen onderweg van Amazon en nog niets ontvangen.

Bij Amazon kunt ge uw pakket toch tracken in uw account ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan