Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuri zei:Ik heb zelf al zo'n 100-tal dingen gekocht bij Play.com, tot nu toe is alles altijd al toegekomen, maar soms kan het inderdaad 3-4 weken duren. Nu is mijn Gears 3 ook nog niet aangekomen (besteld bij Zavvi.com).
leuri zei:Ik heb zelf al zo'n 100-tal dingen gekocht bij Play.com, tot nu toe is alles altijd al toegekomen, maar soms kan het inderdaad 3-4 weken duren. Nu is mijn Gears 3 ook nog niet aangekomen (besteld bij Zavvi.com).
Phantom zei:Ik heb ook slechte ervaringen met play. 2x spel al niet aangekomen.
Nu bestel ik bij amazon.co.uk.
Master S zei:Zavvi en The Hut zijn best te vermijden voor pre-orders, levertermijn voor pre-orders daar is meestal 3-4 weken. In stock items heb je zeker binnen de week in huis maar pre-orders is echt een soep daar.
Vlad Tepes zei:Ja hopelijk ontvang ik hem nog, want ik ben redelijk tevreden tot nu toe geweest van Play, maarja van amazon.co.uk heb ik veel goeds gehoord.
Normaal bestel ik bij play of thehut, maar ik heb van thehut veel slechte ervaringen gehad.
Ik denk dat het vanaf nu via amazon bestellen wordt
Master S zei:Zavvi en The Hut zijn best te vermijden voor pre-orders, levertermijn voor pre-orders daar is meestal 3-4 weken. In stock items heb je zeker binnen de week in huis maar pre-orders is echt een soep daar.

playforfun91 zei:Nog mensen met deze ervaring bij Zavvi ? Heb nu voor het eerst pre-orders lopen bij hen en als dat zo zit ga ik ze denk ik wel intrekken![]()
Vlad Tepes zei:Hoelang ben je al aant wachten?
Master S zei:Iedereen van de Playstation thread zegt dat het bij Zavvi en The Hut heel lang duurt voor pre-orders (3-4 weken minstens !!).

leuri zei:Nu is mijn Gears 3 ook nog niet aangekomen (besteld bij Zavvi.com).
playforfun91 zei:Nog mensen met deze ervaring bij Zavvi ? Heb nu voor het eerst pre-orders lopen bij hen en als dat zo zit ga ik ze denk ik wel intrekken![]()
Mr.Mooch zei:Na een paar keer het zelfde aan de hand te hebben gehad, bestel ik alleen nog maar bij amazon, de laatste 3 bestellingen allemaal binnen de 4 dagen aangekregen. ze zijn iets duurder maar ge weet teminste wel wat er met u pakket gebeurt.
leuri zei:Ik heb nu battlefield 3 besteld bij amazon, als dat goed loopt zal ik ook daar m'n games bestellen die ik zo snel mogelijk na release wil. Voor boeken is Amazon in ieder geval een aanrader, heel goeie prijzen, maar dan moet je ze wel in het Engels lezen.

Mr.Mooch zei:bij fifa en f1 2011 had ik hem de maandag na de release (vrijdags was de release) dus dat is vrij vlot als ge et mij vraagd![]()