Archief - Spel nog niet aangekomen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlad Tepes

Legacy Member
Hello,

15 september had Play.com GOW3 verstuurd, ik heb hem nog steeds niet ontvangen, heeft iemand hier nog eens iets besteld en nooit ontvangen? zo ja hoe moet ik dat juist aanpakken?

vriendelijke groeten
V

Vlad Tepes

Legacy Member
Spijtig ik kan de item niet tracken :s
Ik heb Play.com een mail gestuurd, ben benieuwd :s
Als ik hem binnen 2 dagen niet ontvang dan ga ik maar eens bij De Post

leuri

Legacy Member
Ik heb zelf al zo'n 100-tal dingen gekocht bij Play.com, tot nu toe is alles altijd al toegekomen, maar soms kan het inderdaad 3-4 weken duren. Nu is mijn Gears 3 ook nog niet aangekomen (besteld bij Zavvi.com).

Phantom

Legacy Member
Ik heb ook slechte ervaringen met play. 2x spel al niet aangekomen.
Nu bestel ik bij amazon.co.uk.

Master S

Legacy Member
leuri zei:
Ik heb zelf al zo'n 100-tal dingen gekocht bij Play.com, tot nu toe is alles altijd al toegekomen, maar soms kan het inderdaad 3-4 weken duren. Nu is mijn Gears 3 ook nog niet aangekomen (besteld bij Zavvi.com).

Zavvi en The Hut zijn best te vermijden voor pre-orders, levertermijn voor pre-orders daar is meestal 3-4 weken. In stock items heb je zeker binnen de week in huis maar pre-orders is echt een soep daar.

Vlad Tepes

Legacy Member
leuri zei:
Ik heb zelf al zo'n 100-tal dingen gekocht bij Play.com, tot nu toe is alles altijd al toegekomen, maar soms kan het inderdaad 3-4 weken duren. Nu is mijn Gears 3 ook nog niet aangekomen (besteld bij Zavvi.com).

Hoelang ben je al aant wachten?


Phantom zei:
Ik heb ook slechte ervaringen met play. 2x spel al niet aangekomen.
Nu bestel ik bij amazon.co.uk.

Master S zei:
Zavvi en The Hut zijn best te vermijden voor pre-orders, levertermijn voor pre-orders daar is meestal 3-4 weken. In stock items heb je zeker binnen de week in huis maar pre-orders is echt een soep daar.



Ja hopelijk ontvang ik hem nog, want ik ben redelijk tevreden tot nu toe geweest van Play, maarja van amazon.co.uk heb ik veel goeds gehoord.
Normaal bestel ik bij play of thehut, maar ik heb van thehut veel slechte ervaringen gehad.
Ik denk dat het vanaf nu via amazon bestellen wordt

Master S

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Ja hopelijk ontvang ik hem nog, want ik ben redelijk tevreden tot nu toe geweest van Play, maarja van amazon.co.uk heb ik veel goeds gehoord.
Normaal bestel ik bij play of thehut, maar ik heb van thehut veel slechte ervaringen gehad.
Ik denk dat het vanaf nu via amazon bestellen wordt

Amazon gebruikt trouwens altijd tracking, dus ge kunt online zien waar uw pakket is. En ze hebben ook een depot in Charleroi dus het kan goed zijn dat het van daaruit verzonden wordt en dan heb je het zeker snel. De klantendienst van Amazon is ook zeer goed (IMO de beste die ik ken).

souldoubt

Legacy Member
Als je het binnen een bepaalde termijn niet ontvangen hebt stuurt Play je gewoon een nieuw exemplaar op zonder daar moeilijk over te doen.
Is natuurlijk wel extra wachttijd, maar er kan altijd iets verloren gaan in de post, daar kan Play niet veel aan doen natuurlijk.

Inloggen op play en in je 'Order History' kijken, klikken op 'view order details' daar kan je ergens melden dat er iets nog niet is aangekomen.

Nog nooit problemen gehad met Play, wel veel problemen met de post en Play heeft altijd netjes opnieuw verzonden. Kan heel soms wel eens lang duren, maar over het algemeen valt dat heel goed mee vind ik.

playforfun91

Legacy Member
Master S zei:
Zavvi en The Hut zijn best te vermijden voor pre-orders, levertermijn voor pre-orders daar is meestal 3-4 weken. In stock items heb je zeker binnen de week in huis maar pre-orders is echt een soep daar.

Nog mensen met deze ervaring bij Zavvi ? Heb nu voor het eerst pre-orders lopen bij hen en als dat zo zit ga ik ze denk ik wel intrekken :p

Master S

Legacy Member
playforfun91 zei:
Nog mensen met deze ervaring bij Zavvi ? Heb nu voor het eerst pre-orders lopen bij hen en als dat zo zit ga ik ze denk ik wel intrekken :p

Iedereen van de Playstation thread zegt dat het bij Zavvi en The Hut heel lang duurt voor pre-orders (3-4 weken minstens !!).

leuri

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Hoelang ben je al aant wachten?

Gears of war werd op 22/09/11 verzonden bij zavvi, m'n boeken die ik besteld heb op amazon.co.uk waren twee dagen later al bij mij.

playforfun91

Legacy Member
Master S zei:
Iedereen van de Playstation thread zegt dat het bij Zavvi en The Hut heel lang duurt voor pre-orders (3-4 weken minstens !!).

Oké. Bedankt om dit te melden. Zal die order dan maar ergens anders plaatsen :D

Darius Craven

Legacy Member
playforfun91 zei:
Nog mensen met deze ervaring bij Zavvi ? Heb nu voor het eerst pre-orders lopen bij hen en als dat zo zit ga ik ze denk ik wel intrekken :p

Vroeger verzonden ze mn pre-orders op vrijdag en had ik ze maandag/dinsdag. De laatste keren was het echter een goeie 2 weken.

Sindsdien bij Amazon

Mr.Mooch

Legacy Member
Na een paar keer het zelfde aan de hand te hebben gehad, bestel ik alleen nog maar bij amazon, de laatste 3 bestellingen allemaal binnen de 4 dagen aangekregen. ze zijn iets duurder maar ge weet teminste wel wat er met u pakket gebeurt.

leuri

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
Na een paar keer het zelfde aan de hand te hebben gehad, bestel ik alleen nog maar bij amazon, de laatste 3 bestellingen allemaal binnen de 4 dagen aangekregen. ze zijn iets duurder maar ge weet teminste wel wat er met u pakket gebeurt.

Ik heb nu battlefield 3 besteld bij amazon, als dat goed loopt zal ik ook daar m'n games bestellen die ik zo snel mogelijk na release wil. Voor boeken is Amazon in ieder geval een aanrader, heel goeie prijzen, maar dan moet je ze wel in het Engels lezen.

Mr.Mooch

Legacy Member
leuri zei:
Ik heb nu battlefield 3 besteld bij amazon, als dat goed loopt zal ik ook daar m'n games bestellen die ik zo snel mogelijk na release wil. Voor boeken is Amazon in ieder geval een aanrader, heel goeie prijzen, maar dan moet je ze wel in het Engels lezen.

bij fifa en f1 2011 had ik hem de maandag na de release (vrijdags was de release) dus dat is vrij vlot als ge et mij vraagd :)

leuri

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
bij fifa en f1 2011 had ik hem de maandag na de release (vrijdags was de release) dus dat is vrij vlot als ge et mij vraagd :)

Ik hoop het want ik zit momenteel te wachten op zowel gears 3 als fifa 12 via zavvi.com. Ik zal daar nog wel games kopen, maar dan enkel als ze goedkoop zijn en enkel voor single player games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan