Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben "pas" enkele maanden voor de release van SI beginnen spelen... maar goed, heb het dan ook bijna non-stop enkele jaren aan een stuk gespeelt, met daarna enkele korte pauzes
. Veel top PvP guilds zijn net in 2004 gestopt na NF patch (waaronder de mijne), net omdat PvP amper nog uitdagend was en de classes maar verder en verder uit balans raakte.
. Erg leuk om te zien dat er nog steeds relatief veel mensen de game spelen, het spel heeft vast nog steeds wat potentieel. Spijtig dat wat mij betreft de leeftijd er nu is dat er andere prioriteiten worden gesteld 
kyan zei:Ik heb jaren daoc gespeeld maar ik vraag me af hoe je als belg een betaling kunt doen om te kunnen spelen ? De gamecards zijn nergens te verkrijgen, kan iemand mij uitleggen hoe ik terug kan spelen ?
Bedankt !