Archief - Speelt iemand nog DAoC?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cell

Legacy Member
wat zijn de grote pluspunten bij deze mmorpg?
kzou het mss wel eens proberen voor pvp.

Rayko

Legacy Member
@matthias89: ben akkoord met je post :) ik ben "pas" enkele maanden voor de release van SI beginnen spelen... maar goed, heb het dan ook bijna non-stop enkele jaren aan een stuk gespeelt, met daarna enkele korte pauzes
Laatste keer was vorig jaar, in het voorjaar ergens... toen zat ik op de duitse cluster die in elk geval superactief was!
Ah zware nostalgie! ik krijg direct zin om mijn account te heractiveren! DAoC blijft wat mij betreft steeds de beste MMO die er ooit gemaakt is, en misschien zal dat ook zo blijven. Twas ten slotte mijn eerste MMO ook. Waarschijnlijk zal geen enkel spel mij ooit nog zo doen zweven en een gevoel van voldoening geven. Echt een compleet spel... én daar was pas sparke van een echte community. In andere games vind ik dat tegenwoordig niet meer...

@Cell: probeer het zeker en vast eens, hoewel het voor een beginnende speler misschien niet zo evident en makkelijk zal zijn om je weg te vinden in het spel. Het is niet zo casual (vind ik) in vergelijking met andere MMO's, je moet er toch wel een pak meer tijd in steken om competitief te worden in RvR (pvp). Maar het levelen enzo, dat is al veel eenvoudiger gemaakt in vergelijking met hoe het in de gloriejaren nog was.
De PvP is wat mij betreft ook het sterkste punt van DAoC, en er is geen enkele MMO die hieraan kan tippen

VictorVonDoom

Legacy Member
was mijn eerste mmo ook daarna was lotro, conan , war , en nu wow
mis het spel wel , had een level 50 necro

Draeil

Legacy Member
Hallo iedereen,

Ik heb zelf ook jarenlang DAOC gespeeld als een bonedancer =) Ben sinds gistereb terug begonnen op albie met een paladin met de gratis proeftijd. Maar telkens als ik de link van de daoc-site wil openen om het betalingssysteem te zien, krijg ik "pagina kan niet worden gevonden". Kan iemand mij hierbij helpe, aub.

GRoeten DRaeil

Typhoon

Legacy Member
Ik zit nog altijd op daoc, zowel op mid als hib. En er zit wel wa meer volk op dan 1500 ze :D die counter op site werkt niet. Zondagavond waren er al 1k mids on.

-inf-

Legacy Member
Nogal raar dat hier beweert wordt dat het vroeger PvE based was, en sinds new frontiers PvP based :wtf:. Veel top PvP guilds zijn net in 2004 gestopt na NF patch (waaronder de mijne), net omdat PvP amper nog uitdagend was en de classes maar verder en verder uit balans raakte.

Maar het was in ieder geval zoals velen reeds gezegt hebben, één van de beste MMORPG's ooit voor de mensen die hem gespeeld hebben, en nog steeds een referentie om andere MMORPG's mee te vergelijken (zeker op vlak van PvP, zoals recent hier gedaan met rift).

Ik was ongeveer 3 jaar actief, de 2 (US en EU) beta's niet meergerekend, en kunnen toch wel gerekend worden als mijn beste en meest amusante online gaming jaren. Had een RR11 Skald op Prydwen :cool:. Erg leuk om te zien dat er nog steeds relatief veel mensen de game spelen, het spel heeft vast nog steeds wat potentieel. Spijtig dat wat mij betreft de leeftijd er nu is dat er andere prioriteiten worden gesteld :baard:

Babaluna

Legacy Member
heb onlangs nog eens gespeeld :)
was ook men eerste mmo

ach memorieeeeeees ;p

VictorVonDoom

Legacy Member
ik heb gespeeld zelfs na de nf patch en gedurende fall of darkness (champions). Toen kwam war uit was de hele guilde naar war verhuisd omdat ze dacht dat war beter ging zijn omdat het zelfde mythic gasten waren maar hebben ze hun peren daar gezien. Ze haten war zo omdat het zo unbalanced is. Sommige hebben nog stiekem verlangen naar doac.

ik heb onlangs de site gechecked en ik kon ook niet binnen op de europese link. dacht dat mythic hun europese servers had opgedoekt ?

kyan

Legacy Member
Ik heb jaren daoc gespeeld maar ik vraag me af hoe je als belg een betaling kunt doen om te kunnen spelen ? De gamecards zijn nergens te verkrijgen, kan iemand mij uitleggen hoe ik terug kan spelen ?
Bedankt !

Babaluna

Legacy Member
kyan zei:
Ik heb jaren daoc gespeeld maar ik vraag me af hoe je als belg een betaling kunt doen om te kunnen spelen ? De gamecards zijn nergens te verkrijgen, kan iemand mij uitleggen hoe ik terug kan spelen ?
Bedankt !

visa /mastercard ^^

Mini

Legacy Member
Daoc 2
/givf pl0x!!!!!


Enige MMO met deftige pvp


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nerath

Legacy Member
*Zucht* DaoC :) *mijmer, mijmer, zwijmel, zwijmel*

Iemand eventueel zin om iets te proberen levellen samen? Alleen is maar alleen hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan