Archief - Sonic Generations: classic Sonic is back!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Zonder echt te proberen heb ik die wel hier en daar gehaald, maar meestal A op een paar seconden van de S. Ik hoor het al, ik maak geen schijn van kans :p

KillingRaptor

Legacy Member
Wil niets zeggen, het aantal ringen doet er ook toe voor die ranks. ;)

Private Joker

Legacy Member
Allez, geef eens een level of challenge (niet te ver want nog niet alles vrijgespeeld) en dan zien we wel ;)

kristofb

Legacy Member
Gisteren liep in den Dreamland in Turnhout Sonic rond (cool pak wel, één van de betere out there :))
Den begeleider kwam af met Sonic naar onzen Daan in't winkelkarreke, en zei van 'Dat is volgens mij onzen jongste Sonic fan in de winkel vandaag', waarop die van ons zei 'en achter het karreke de grootste'. Moesten ze wel mee lachen :) Kreeg ne poster (deelden ze uit) en daarna nog een foto genomen met een high-five met Sonic :p

Voelde me weer even 10j :D

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Allez, geef eens een level of challenge (niet te ver want nog niet alles vrijgespeeld) en dan zien we wel ;)

Welke is de laatste die je hebt vrijgespeeld? En geef je voorkeur aan classic of modern Sonic level challenge?

Private Joker

Legacy Member
Zal eens kijken na het avondeten, nu bezig met koken.
Maakt niet uit welke act eigenlijk. Ze hebben beide hun toffe kanten. Gewoon eentje dat niet te frustrerend is :p
Die dash over water met modern Sonic vind ik echt ambetant.

KillingRaptor

Legacy Member
Mijn minst favoriete act is modern Sonic gedeelte van Seaside Hill, echt niet mijn ding dat. En Planet Wisp met classic Sonic is voor mij ook één van de mindere.

Tussen mijn favoriete zit classic Green Hill, modern City Escape, modern Crisis City en modern Rooftop Run.

Private Joker

Legacy Member
Modern City Escape dan? Zijn er nog mensen die willen mee doen? Zal waarschijnlijk niet meer "mogen" gamen vandaag, maar challenge staat nog even open, hé?
't Is Alice in Wonderland op TV en dan SYTYCD... :(

KillingRaptor

Legacy Member
Modern City Escape of classic? Beide zijn goed hoor voor mij, en morgen is ook ok. Ben toch nog thuis tot het einde van de maand, dan weer gaan werken.

Private Joker

Legacy Member
Beide dan! Ik ben ook nog thuis, geen werk heeft zo zijn voordelen :confused:

KillingRaptor

Legacy Member
Voor- en nadelen. Zit sowieso een maand of anderhalve maand in dat bedrijf terug (vorig jaar rond die periode daar ook gewerkt) en normaal gezien kan ik daarna terug naar het andere bedrijf waar ik nog steeds kans heb op een vast contract. Het probleem is dat er in dat tweede bedrijf niet veel werk is momenteel dus kan ik moeilijk vragen om m'n contract te geven. :p

Private Joker

Legacy Member
Ik heb nu donderdag een interview voor een tijdelijke part time job. Hopen dat het goed gaat..

OT:

City Escape

Act 1
Best score: 51260
Best time: 2:42.88

Act 2
Best score: 53860
Best time: 3:10.74

Moet nog serieus wat aan geschaafd worden :p

KillingRaptor

Legacy Member
Hier mijn tijden van de gewone gameplay, dus zonder geprobeerd te hebben voor dit voorlopig. Zal me er nu eens mee bezighouden. :)

Act 1
Best score: 51860
Best time: 2:50:22

Act 2
Best score: 52510
Best time: 4:16:80

Edit:
Act 2
Best score: 53600
Best time: 3:50:22

Edit 2:
Act 2
Best score: 55140
Best time: 3:04:08

Private Joker

Legacy Member
Modern Sonic is hier in deze level mijn favoriet. Ga zoals jij mijn post editen als ik verbeter.
Niemand anders die eens een poging wil wagen?

Edit: Je verliest een leven telkens je "start over" gebruikt? Lame...

KillingRaptor

Legacy Member
Ja vond ik ook vreemd. Maar Quit en dan opnieuw starten helpt wel, dan verlies je geen leven. Ook van mij is modern Sonic favoriet in dit level. Heb wel twee nieuwe rode ringen met classic Sonic nu. :p

Ingis

Legacy Member
spel zit nog in plastiekje hier. Ben nu mijn sporadische gamemomenten aan gebruiken voor batman.

Nickjeuh

Legacy Member
Schoon spel :) Ik had problemen met een trage unresponsive skill shop menu maar laatste patch heeft dat gefixed :) Zeker zijn geld waard.

KillingRaptor

Legacy Member
Dit worden de uiteindelijke tijden voor City Escape van mij voor vandaag.

Act 1
Best score: 55800
Best time: 2:16:04

Act 2
Best score: 55140
Best time: 2:51:72

Heb nu wel ook meteen alle rode ringen van act 1 daarin, weer een stap dichter bij die achievement. :D

Private Joker

Legacy Member
Dju, dat is niet slecht ...
Werd wat verveeld ermee dus eens wat verder gespeeld. Perfect Chaos is echt super!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan