Archief - Sonic Generations: classic Sonic is back!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ingis

Legacy Member
wij hebben hem gepre-ordered bij amazon.co.uk
dat scheelt ons 35euro met de gamemania -_-

vidiot

Legacy Member
Is die CE eigenlijk bevestigd? Ik lees op enkele fora dat er twijfels over bestaan...
Vind ook amper pre-orders terug, die Amazon had ik ook zien staan, voor de rest nergens.
Heb laatst gechecked een dikke week terug...

KillingRaptor

Legacy Member
Ik dacht wel dat hij bevestigd was eigenlijk. Zou wel zonde zijn moesten ze al die dingen maken en dat het dan niet doorgaat... Dat beeldje is wel zeer cool van de CE!

Private Joker

Legacy Member
[youtube]zanuOgYwNUQ[/youtube]

De CE niet meer kunnen pre orderen en 130 Euro bij GM gaat er gewoon over.

KillingRaptor

Legacy Member
Hij wil de video niet tonen hier... Is dat de Bosses Trailer of een andere?

Private Joker

Legacy Member
Strange, krijg hier ook wit scherm. Is inderdaad die met de bosses.

kristofb

Legacy Member
Fixed it ;)

Howto: Als dit de link is "http://www.youtube.com/watch?v=zanuOgYwNUQ", dan neem je het achterste deel "zanuOgYwNUQ" en zet je dat tussen [-youtube][-/youtube] quotes. Wel even de "-" tekens tussen de quotes weghalen, die staan er maar even tussen zodat je ze kan zien staan.

Private Joker

Legacy Member
Today we are excited to confirm that a second demo is incoming for Sonic Generations! Best of all, it’s coming really really soon – like really soon! The second demo for the game will be available via Xbox Live Arcade on 19th October across North America and Europe and PlayStation Network on 25th October for North America! You’ve been waiting patiently, you’ve seen the demos, videos and materials we’ve been teasing – now you can enjoy the demo a few days ahead of the full game release on November 4th!

The first demo, released on June 23rd 2011 – the anniversary of Sonic’s 20th year – allowed fans to play as Classic Sonic only. Now the second demo not only contains the Classic content you enjoyed, but now adds in Modern Sonic in the iconic Green Hill level from Sonic Generations! Take that Monday, this week just got a whole lot better!

Claudio VO

Legacy Member
ik heb de demo gespeeld op PS3 . erg leuke en vertrouwde gameplay . zie Sonic 4 als een proefstuk. deze is echt af.
sonic is supersnel !!! soms niet te volgen . Epilepsie warning !!! :p

KillingRaptor

Legacy Member
Ja ik was ook geschrokken hoe snel Classic Sonic is geworden, maar de oude vertrouwde platformstukken zitten er ook nog in!

Private Joker

Legacy Member
[YOUTUBE]iFkVk7Sp28I[/YOUTUBE]

TotalBiscuit probeert ook eens Sonic Generations. Meeste reviews die ik zag van hem zijn games die ik nooit heb gespeeld en toen ergerde ik er mij niet aan, maar nu hij dit game reviewt heb ik precies het gevoel dat hij er maar een rare kijk op de games op na houdt...

KillingRaptor

Legacy Member
Straks misschien eens bekijken dan...
Wat vinden jullie van de game overigens? Zelf vind ik het echt een zeer toffe game om te spelen! Weggeblazen zul je er niet van worden maar de Sonic fans zullen wel een zeer goeie tijd beleven met deze normaal gezien! Ook de levels van modern Sonic vind ik echt super. En de uitgebreide keuze aan muziek is ook geweldig.

Private Joker

Legacy Member
Ik vind het een dijk van een spel. In het begin wat minder, maar hoe langer ik het speel, hoe meer ik er een wow effect bij krijg. Zal wel even duren vooraleer het uitgespeeld is :p
De bosses zijn voor mij ietsje te eenvoudig nog. Nog geen frustratie gehad.
De Sonic 1 level al geunlocked en straks nog wat verder spelen.

KillingRaptor

Legacy Member
Het verhaal is aardig snel uitgespeeld, maar je hebt dan nog 10 challenges per level! 5 voor classic Sonic en 5 voor modern Sonic. Ben nu bezig met die eigenlijk, heb al de helft gedaan (aangezien ik die achievement heb vrijgespeeld :p). De bosses waren inderdaad niet erg moeilijk, maar zaten wel coole gevechten bij! Vond de rival battle met Metal Sonic heel erg cool, en ook hoe Perfect Chaos er nu uitzag! :love:

Thorstein

Legacy Member
Als het spel snel uitgespeeld is is dat niet zo erg als je gelijk de oude sonics steeds nog fun hebt met replays.Ik ga deze niet kopen omdat ik vermoed deze onder een boom te vinden met een strikje erond :).

KillingRaptor

Legacy Member
Ja er is zeker replay value met deze game. Je hebt sowieso de challenges nog (10 per level) en dan kan je nog zoeken naar de rode ringen die extra muziek en artwork vrijspelen. En het is sowieso tof om bepaalde levels nog eens opnieuw te spelen!

Private Joker

Legacy Member
Hoor ik daar een kleine competitie op komst? :)
Ik ben er slecht in, maar zou wel eens een speedrun willen proberen op één van de levels.

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Hoor ik daar een kleine competitie op komst? :)
Ik ben er slecht in, maar zou wel eens een speedrun willen proberen op één van de levels.

Kun je de S-ranks halen? Want die zijn op zich helemaal niet moeilijk op een paar acts na... Heb ze uiteindelijk wel allemaal gehaald voor de achievement. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan