Spacedreamer
Legacy Member
!|\|$@|\|E zei:Ik wil nie speciaal een nieuwe topic starte om een vraag te stellen dus stel ik ze ier maar -- hoe verbind ik men N-gage met men computer (miss domme vraag maarjeh :ironic:
Zie is in de sticky aub, dan was deze post ook ni nodig...


.