Archief - Software n-gage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Irtimid2001

Legacy Member
Voor ge begint te flamen, ik vind de treads nimer terug me allemaal de links naar software, ma zou 't dus mogelijk zijn om hier links te plaatsen naar software zoals internetbrowser, filmkes converter enz voor den n-gage. Voor die filmkes converter hebbek al zitten zoeken en kheb dees gevonden: Helix Producer Plus from Real Networks ma der is iets me de link enzo, ma tzou handig zijn voor iedereen moesten ze links plaatsen naar software. 't mag vanalle soorten software zijn, als 't maar me den n-gage te maken heeft.

fartbunny

Legacy Member
op den site van nokia vind je al veel goeie "bucht".. multimedia converter bv om movies op ngage formaat te krijgen.. OGGplayer en converter om MP3's nog kleiner te maken (zonder kwaliteitsverlies).. kheb gewoon es op "symbian programs" gezocht in google en zo es ne hele lijst gekregen met al toolkes.. maar ben die natuurlijk ook kwijt na mijne format.. dusjah.. mor ge hebt toch ol pare naamkes é

Irtimid2001

Legacy Member
k, tnx, diene "Helix Producer Plus from Real Networks" doet alles ineen zelle en diene zou wel goe werken, kheb juist filmken hiermee geconvert en em heeft da in .rm bestand gezet direct en resolutie aangepast, als iemand nen "how to..." van da programmaken nodig heeft (wel in 't engels).

fartbunny

Legacy Member
kvind idd ook dat we beter nen ngage forum apart houden.. is niemeer te doen..

WarBlade

Legacy Member
Lol, k'dacht dat ik den enige was die het hier totaal misplaatste "N-Gage Fenomeen" meer dan beu was... Nice to see there are others with me...

breez

Legacy Member
idd n-gage is helemaal niet retro

indien er een n-gage forum zou komen stel ik me kandidaat als moderator

Irtimid2001

Legacy Member
srr als 'k hiervoor nen tread gestart heb ma 't is hier alleen da 'k het kan vragen, 'k vind da gijle gelijk hebt, een n-gage gedeelte zou idd veel handiger zijn.

Makaveli

Legacy Member
nu er toch een software thread is over ngage...
ligt da aan mij of suckt die nokia pc suite enorm :angry:

zebow

Legacy Member
Ja,

vroeg het mij ook al een tijdje af, ge zijt toch beginnen werken en zo hé.

:offtopic:

Makaveli

Legacy Member
still :offtopic:

ben al een tijdje geen crew meer, had er niet echt de tijd niet meer voor. (buy&sell + hardware hadden nogal veel aandacht nodig)
dees forumdeel zou beter zijn :) maarja...

ik was idd aan het werk, maar contract afgelopen en geen verlenging mogelijk... dus voor de moment ben ik terug op zoek :sad:

weet iemand aan wat mijn ngage connectie prob kan liggen?
mrouter zegt -> verbonden
pc suite zegt -> off line / niet verbonden

breez

Legacy Member
Makaveli zei:
still :offtopic:

ben al een tijdje geen crew meer, had er niet echt de tijd niet meer voor. (buy&sell + hardware hadden nogal veel aandacht nodig)
dees forumdeel zou beter zijn :) maarja...

ik was idd aan het werk, maar contract afgelopen en geen verlenging mogelijk... dus voor de moment ben ik terug op zoek :sad:

weet iemand aan wat mijn ngage connectie prob kan liggen?
mrouter zegt -> verbonden
pc suite zegt -> off line / niet verbonden
stel in mrouter de deftige com poort in?

da versta ik toch nie hoor, als u mrouter werkt moet pcsuite normaal ook vanzelf werken

Makaveli

Legacy Member
het ligt blijkbaar ergens aan menne zelf, heb het op nen andere getest en het werkt direct :) kzal het wel in orde krijgen

fartbunny

Legacy Member
zeg maar kheb vraagske, mor tis te dom voor nen nieuwe post te doen dus zettik het hier maar (kwestie van het forum nie vol te zetten met ngage vragen)
maar ik vraag me dus af:
ik heb ne digitale camera van Olympus, met MMC kaartje.. kan ik nu bv via de verbinding tussen laptop en kodac bestanden op den MMC zetten en dan die MMC in mijn ngage stoppen? Zodat ik dus geen cardreader nodig heb.. of gaat dat niet?

Spacedreamer

Legacy Member
fartbunny zei:
zeg maar kheb vraagske, mor tis te dom voor nen nieuwe post te doen dus zettik het hier maar (kwestie van het forum nie vol te zetten met ngage vragen)
maar ik vraag me dus af:
ik heb ne digitale camera van Olympus, met MMC kaartje.. kan ik nu bv via de verbinding tussen laptop en kodac bestanden op den MMC zetten en dan die MMC in mijn ngage stoppen? Zodat ik dus geen cardreader nodig heb.. of gaat dat niet?

Ja da ga

phixiuZ

Legacy Member
Ik ben hier ook voor een apart N-Gage forum. Laat ons ne nieuwen topic openen zodat het wat duidelijker is.

!|\|$@|\|E

Legacy Member
Ik wil nie speciaal een nieuwe topic starte om een vraag te stellen dus stel ik ze ier maar -- hoe verbind ik men N-gage met men computer (miss domme vraag maarjeh :ironic:

Thony

Legacy Member
T'is een feit aan het worden dat n-gage gebruikers een beetje tam zijn.

Wilt ge gewoon bestanden uitwisselen of wilt ge syncen (outlook) of msn'en met uwe n-gage?

Als het om bestanden uit te wisselen is gebruik dan usb poort (oude n-gage) of koopt u ne mmc cardreader voor pc en plaats daarmee uw gegevens over.

Voor het laatste hebt ge nen bluetooth dongle (of zoiet) nodig. Dan kan je een draadloze verbinding maken met je pc. Hiermee kan je ook bestanden uitwisselen maar het geeft problemen met games en hun copyright heb ik gehoord.

Indien te complex kan je altijd je n-gage aan mij verkopen :rofl:

Hoe ja check this https://www.beyondgaming.be/forums
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan