MacK
Legacy Member
Hoe erg is smallband eigenlijk? want ik zit me hier in te houden dat het niet normaal is zodat ik toch maar niet op smallband zou vliegen...
Maar is het wel erg? ik bedoel kan je er nog ietwat deftig mee ET spelen (bij voorkeur met voice comms) ?
PS: Niet beginnen over volumeblokken ofzo, kheb er al 5 bijgekocht (het maximum dat ik mocht van mijn ouders)
Maar is het wel erg? ik bedoel kan je er nog ietwat deftig mee ET spelen (bij voorkeur met voice comms) ?
PS: Niet beginnen over volumeblokken ofzo, kheb er al 5 bijgekocht (het maximum dat ik mocht van mijn ouders)
schooljaar 

als je over je limiet zit dan vertraagt uw downloaden alleen uploaden kan je nu ongelimiteerd... dus dat wordt helemaal niet bijgerekend... 