Archief - Smallband

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MacK

Legacy Member
Hoe erg is smallband eigenlijk? want ik zit me hier in te houden dat het niet normaal is zodat ik toch maar niet op smallband zou vliegen...
Maar is het wel erg? ik bedoel kan je er nog ietwat deftig mee ET spelen (bij voorkeur met voice comms) ?

PS: Niet beginnen over volumeblokken ofzo, kheb er al 5 bijgekocht (het maximum dat ik mocht van mijn ouders)

BaNoRaC

Legacy Member
dat hangt er vanaf of ge telenet of adsl hebt, als ge adsl ebt, valt dat nog mee, als ge telenet ebt, prepare for ping 200

MacK

Legacy Member
boah...

en laat me raden: die ping van 200 is zonder voice comms zeker?

Bachs

Legacy Member
BaNoRaC zei:
dat hangt er vanaf of ge telenet of adsl hebt, als ge adsl ebt, valt dat nog mee, als ge telenet ebt, prepare for ping 200
lol, IN UR FRIGGIN DREAMS
prepare for ping 999 ja

MacK

Legacy Member
nog meer Boah....
kzal me dan maar inhouden zekers...goede oefening voor tijdens het :cry: schooljaar :(
anywayz, thx voor de snelle replies

Grtz, MacK met 44 MB upload op overschot :cry:

[NeO]-mtr

Legacy Member
Smallband met telenet is ERG.
Je kan helemaal NIET meer online gamen (ET toch niet).
Ik geraak nie eens op server, direct ping 999 en disconnect. :/

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
imo vind ik het gebied van up -en download van adsl pakke beter
ten 1ste: het reset na de maand - telenet reset nooit :s
2de: up-en download zijn same met adsl - telenet upload apart en ook nog eens same

Wel een Groot voordeel :niceone: van Telenet imo: hoef je geen telefoonlijn te betalen ik had eerst Adsl nu heb'k telenet reden: ik moest (omgerekend in oude belgische franken) 600fr (gemiddeld) per maand meer betalen, ZONDER te bellen met telefoon ofzo... dan is de keuze snel gemaakt... maarja als'k terug zou kunne gaan zou'k toch nie lang twijfele denk'k...

Boukreev

Legacy Member
ik had vorige maand 3 dagen voor het einde van de maand mijn limiet overschrede en kreeg dan ook mail van skynet dat ik nu op smallband zat, ik d8 dat ik 3 dagen geen ET kon spelen maar ik had op tn servers nog steeds ping 60 en lagde helemaal niet, downloade ging wel stukke trager

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
ja dat is zo met Adsl :cool: als je over je limiet zit dan vertraagt uw downloaden alleen uploaden kan je nu ongelimiteerd... dus dat wordt helemaal niet bijgerekend... :bow:

Pyke

Legacy Member
zit al weekje op smallband, morgen ist over :applause:

download 11KB upload 25KB
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan