Archief - Skyrim op xbox of PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Koop het op pc en sluit je Xbox controller op je pc aan. Dan heb je alle voordelen (mods, makkelijk spelen, goede graphics).

[Dark-Fury]

Legacy Member
Fredvdp zei:
Nvidia 130m? Dat draait Tetris amper.

Dat gezegd zijnde, Skyrim heeft verouderde graphics en moet vlot draaien op oude hardware.

Dan is het een des te grotere prestatie dat skyrim op ultra draait op een kaartje dat amper tetris kan draaien :p

En verouderd zou ik toch niet zeggen, ken jij 1 ander rpg van die omvang met betere graphics?
The witcher 2 heeft betere graphics maar dat is iets helemaal anders, daar zijn er geen grote open plekken waar je zo kunt rondlopen als in skyrim.

vince23

Legacy Member
Ik vraag mij ook af of mijn laptop het haalt:
-intel core i3 2330
-nvidia geforce gt 325m
-kdenk 1GB videogeheugen. Maar ik kan het nu niet checken
-4GB RAM
-500GB

[Dark-Fury]

Legacy Member
vince23 zei:
Ik vraag mij ook af of mijn laptop het haalt:
-intel core i3 2330
-nvidia geforce gt 325m
-kdenk 1GB videogeheugen. Maar ik kan het nu niet checken
-4GB RAM
-500GB

Als je bij da windowsvlagje 'dxdiag' zoekt krijg je een scherm waar alles over de hardware van u pc op staat ;)

Ikaruga

Legacy Member
op ultra high?

kzou het dan mss eens meoten proberen op demijne:

i5 2.3ghz quad-core
nvidia GT 540M
4gig DDR3

[Dark-Fury]

Legacy Member
Ikaruga zei:
op ultra high?

kzou het dan mss eens meoten proberen op demijne:

i5 2.3ghz quad-core
nvidia GT 540M
4gig DDR3

Ultra high met een paar settings verlaagd:
aa staat uit, shadow detail op medium, fxaa aan en anisotropic filtering op 8x want hoger merk ik toch geen verschil meer in.

vince23

Legacy Member
filmpje op youtube van mijn specs:
Specs - YouTube

kan iemand zeggen op welke settings ik het kan spelen? En er mag uiteraard geen lagg zijn, een klein beetje wel, maar ik word van lagg nogal ambetant :D

Fredvdp

Legacy Member
[Dark-Fury];15752461 zei:
Dan is het een des te grotere prestatie dat skyrim op ultra draait op een kaartje dat amper tetris kan draaien :p

En verouderd zou ik toch niet zeggen, ken jij 1 ander rpg van die omvang met betere graphics?
The witcher 2 heeft betere graphics maar dat is iets helemaal anders, daar zijn er geen grote open plekken waar je zo kunt rondlopen als in skyrim.

Ik vind het irrelevant om dit enkel met RPG's te vergelijken. Dat gezegd zijnde, mijn grootste probleem met de graphics is de animatie en dat is eigenlijk niet afhankelijk van de grafische kaart, wat mijn vorige comment nutteloos maakt.

nfs pro

Legacy Member
Zou ik hem kopen voor mijn pc?

Intel(R) Core(TM) i5-2500 CPU @ 3.30GHz
4.5 GB RAM
Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
GeForce GTS 450

Of misschien niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan