Archief - Skylanders

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Weet ge wa? Ga naar "Computer", naar "C:" en verwijdert uw "Program Files (x86)" folder... Installeerd dan uw game.

PspNintendo

Legacy Member
Dankjewel allemaal!Het is me gelukt!Yoeeheyyy!Vet spel wel een beetje sloom maarja.
Dankjewel!Heb al mn downloads verwijdert(heb ze op mn Ipod staan)en ook vele fotos en tis me gelukt!Dankjewel!

thelordofpee

Legacy Member
Bedoel je dat het spel niet zo goed draait? Gebruik dan mijn tip!

Rage

Legacy Member
Hey PspNintendo,

gebruik uw logisch verstand. Sommige dingen kan je opzoeken. Zorg dat ge besef krijgt wat een Megabyte, gigabyte enz is. Dan gaat ge beseffen dat foto's verwijderen niet uitmaakt. Een foto pakt maar heel weinig plaats in. Ge zult films en spellen enz moeten verwijderen.

En negeer die thelordofpee hierboven, hij probeert u te kloten. Maar ik hoop dat ge slim genoeg zijt om te beseffen dat al uw programma's in program files staan. Die map moogt ge dus niet verwijderen.

Download CCleaner
CCleaner - Optimization and Cleaning - Free Download

Deze maakt tijdelijke mappen enzo leeg, en dan heb je meer plaats vrij! uw PC zal een beetje vlotter gaan ook.

En doe een beetje minder onnozel. Lees uw eigen posts eens, ge komt over als een debiel.

PspNintendo

Legacy Member
Dankjewel Rage voor je reactie...jij komt over als een imbeciel...(Is mijn gedacht he,ik zeg niet dat het zo is,het is geen feit neen,het is mijn mening ;) ) Fijne dag verder en dankjullie wel aan degene die tips gaven!En dankje voor de link,zal ik ff downloaden.

rscaboy

Legacy Member
Locatie; Menen:) Toevallig van de barakken? anyway vraag hulp aan iemand die iets van pc's kent.

stoomboot

Legacy Member
Rage zei:
En negeer die thelordofpee hierboven, hij probeert u te kloten. Maar ik hoop dat ge slim genoeg zijt om te beseffen dat al uw programma's in program files staan. Die map moogt ge dus niet verwijderen.

Dat jongske kennende zal het hem niet eens lukken om die te verwijderen, gezien hem met een gewone "sleep-naar-vuilbak" een opmerking krijgt waarin staat dat het niet lukt.


Windows is ideaal voor het ongeletterd volk toe te laten op het internet.

Tr1ploid

Legacy Member
thelordofpee zei:
Weet ge wa? Ga naar "Computer", naar "C:" en verwijdert uw "Program Files (x86)" folder... Installeerd dan uw game.

Als hij trollt doet hij zoiets niet en is het nutteloos.
Als hij oprecht al die dingen niet weet en jouw advies vertrouwt, is dat gewoon een rotstreek. GTFO, dus. :niceone: Sinds wanneer is het eigenlijk sociaal verantwoord geworden om iemand rechtstreeks uit te lachen met zijn gebrek aan kennis over een bepaald onderwerp, en er dan nog schadeberokkende streken mee uit te halen ook?

The Monopoly Guy

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Als hij trollt doet hij zoiets niet en is het nutteloos.
Als hij oprecht al die dingen niet weet en jouw advies vertrouwt, is dat gewoon een rotstreek. GTFO, dus. :niceone: Sinds wanneer is het eigenlijk sociaal verantwoord geworden om iemand rechtstreeks uit te lachen met zijn gebrek aan kennis over een bepaald onderwerp, en er dan nog schadeberokkende streken mee uit te halen ook?

delete system32
@echo off

Slabbetje

Legacy Member
Hij heeft het op zijn minst niet in een random forum geplaatst.

ChunWai.

Legacy Member
PspNintendo zei:
Dankjewel Rage voor je reactie...jij komt over als een imbeciel...(Is mijn gedacht he,ik zeg niet dat het zo is,het is geen feit neen,het is mijn mening ;) ) Fijne dag verder en dankjullie wel aan degene die tips gaven!En dankje voor de link,zal ik ff downloaden.

Ahh.. Trolling is a art eh..

Blablabla, ik ben niet aan het trollen, ik geloof die bullshit niet jonge. Als je zo'n reactie zet en al de rest negeerd is het 140% logisch dat je aan het trollen bent, stuk vuil.

Dawg (oi22)

Legacy Member
ChunWai. zei:
Ahh.. Trolling is a art eh..

Blablabla, ik ben niet aan het trollen, ik geloof die bullshit niet jonge. Als je zo'n reactie zet en al de rest negeerd is het 140% logisch dat je aan het trollen bent, stuk vuil.

1) Dat is volgens mij toch geen troll hoor
2) negeerT
3) Tenzij je in Rusland woont is het nog altijd 100%

Waarschijnlijk een 9gagger :unsure:

The Monopoly Guy

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
1) Dat is volgens mij toch geen troll hoor
2) negeerT
3) Tenzij je in Rusland woont is het nog altijd 100%

Waarschijnlijk een 9gagger :unsure:

>9gag

thelordofpee

Legacy Member
Tis gewoon de soort game + het probleem. Moet wel een mongool zijn om mijn advies te volgen.

Karre

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
1) Dat is volgens mij toch geen troll hoor
2) negeerT
3) Tenzij je in Rusland woont is het nog altijd 100%

Waarschijnlijk een 9gagger :unsure:

Klagen over de dt fout maar niets zeggen over zijn grammaticale fout in de Engelse zin. Dat vind ik persoonlijk nog erger, Engels willen gebruiken maar dan op iets simpel grammaticaals al falen :p.

ChunWai.

Legacy Member
Karre zei:
Klagen over de dt fout maar niets zeggen over zijn grammaticale fout in de Engelse zin. Dat vind ik persoonlijk nog erger, Engels willen gebruiken maar dan op iets simpel grammaticaals al falen :p.

Dt-fout was een fout die ik niet zag, maar Trolling is a art is toch net de bedoeling dat er A staat ipv AN? :p Dat was dus net het punt.

Karre

Legacy Member
ChunWai. zei:
Dt-fout was een fout die ik niet zag, maar Trolling is a art is toch net de bedoeling dat er A staat ipv AN? :p Dat was dus net het punt.

Ah, dat wist ik niet. Ben niet zo thuis in al dat meme gedoe. Faal van mij dus :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan