Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rage zei:En negeer die thelordofpee hierboven, hij probeert u te kloten. Maar ik hoop dat ge slim genoeg zijt om te beseffen dat al uw programma's in program files staan. Die map moogt ge dus niet verwijderen.
thelordofpee zei:Weet ge wa? Ga naar "Computer", naar "C:" en verwijdert uw "Program Files (x86)" folder... Installeerd dan uw game.
Tr1ploid zei:Als hij trollt doet hij zoiets niet en is het nutteloos.
Als hij oprecht al die dingen niet weet en jouw advies vertrouwt, is dat gewoon een rotstreek. GTFO, dus.Sinds wanneer is het eigenlijk sociaal verantwoord geworden om iemand rechtstreeks uit te lachen met zijn gebrek aan kennis over een bepaald onderwerp, en er dan nog schadeberokkende streken mee uit te halen ook?
PspNintendo zei:Dankjewel Rage voor je reactie...jij komt over als een imbeciel...(Is mijn gedacht he,ik zeg niet dat het zo is,het is geen feit neen,het is mijn mening) Fijne dag verder en dankjullie wel aan degene die tips gaven!En dankje voor de link,zal ik ff downloaden.
ChunWai. zei:Ahh.. Trolling is a art eh..
Blablabla, ik ben niet aan het trollen, ik geloof die bullshit niet jonge. Als je zo'n reactie zet en al de rest negeerd is het 140% logisch dat je aan het trollen bent, stuk vuil.

Dawg (oi22) zei:1) Dat is volgens mij toch geen troll hoor
2) negeerT
3) Tenzij je in Rusland woont is het nog altijd 100%
Waarschijnlijk een 9gagger
Dawg (oi22) zei:1) Dat is volgens mij toch geen troll hoor
2) negeerT
3) Tenzij je in Rusland woont is het nog altijd 100%
Waarschijnlijk een 9gagger
.Karre zei:Klagen over de dt fout maar niets zeggen over zijn grammaticale fout in de Engelse zin. Dat vind ik persoonlijk nog erger, Engels willen gebruiken maar dan op iets simpel grammaticaals al falen.
Dat was dus net het punt.ChunWai. zei:Dt-fout was een fout die ik niet zag, maar Trolling is a art is toch net de bedoeling dat er A staat ipv AN?Dat was dus net het punt.
.Obvious troll is obvious.