Archief - Skylanders

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PspNintendo

Legacy Member
Dag allemaal!
Ik heb vandaag dus een nieuwe game gekocht: Skylanders,Spyros adventure.
Nu probeerde ik het te instaleren en ik moest een map uitkiezen om het daarin te insalleren,maar er staat telkens dat er geen 11250 megabites vrij zijn,bij elke map...
Hoe moet ik het doen?Die megabites vrijmaken...
Ben zelf teleurgesteld want zo'n game kost 50 euro...

The Monopoly Guy

Legacy Member
:unsure: not sure if trolling

anyway je zal plaats moeten vrijmaken op u harde schijf door downloads/programma's te verwijderen zodat er genoeg plaats is

Sorasan

Legacy Member
denk dat hij niet goed weet hoe dat moet.
wat heb je windows 7 vista xp?
gewoon naar uw configuratiescherm gaan en dan naar software en dan kan je dingen verwijderen zoals games da je niet speelt
of vraag aan pa broer/zus om u te helpen vooraleer ge iets belangrijks verwijdert :p

PspNintendo

Legacy Member
Dankjewel allemaal danku danku danku!!!Ik ga nu beginnen zeker met het verwijderen gaat wat duren haha.

Sorasan

Legacy Member
1300 megabyte betekent 1gigabyte en 300 megabytes.
dus als ge 1-2 games zou verwijderen heb je in principe wel genoeg... als ge naar uw verkenner gaat en rechtsklikt + eigenschappen duwt op uw C schijf dan zegt die hoeveel plaats je nodig hebt. Ge moet er wel voor zorgen dat ge sowieso nog een paar GB vrij hebt anders kan uw pc wel vertragen enzo

PspNintendo

Legacy Member
Oeeeww...dankje maar ik heb nu ong. 20 fotos verwijdert...
en nog steeds zonder resultaat...
Maar dit staat er:Het bestemmingsstation dat u hebt geselecteerd heeft geen 11264 MB vrije ruimte.Selecteer een ander station.
Tja...nu ga ik nog dingen verwijderen,totdat het lukt.

PspNintendo

Legacy Member
Maar als ik het bv in de map kzeg nu maar iets ''Spelletjes'' op wil slaan,moet ik dan MB vrij maken in die map of op mn comp?Nouja...het was 11264...10 games verwijderen zeker?

PspNintendo

Legacy Member
En als ik dingen verwijder naar de prullenbak,komen de megabites dan vrij of telt de prullenbak ook mee?

PspNintendo

Legacy Member
En moet ik perse spelletjes verwijderen of kan fotos ook?

PspNintendo

Legacy Member
Sorasan zei:
denk dat hij niet goed weet hoe dat moet.
wat heb je windows 7 vista xp?
gewoon naar uw configuratiescherm gaan en dan naar software en dan kan je dingen verwijderen zoals games da je niet speelt
of vraag aan pa broer/zus om u te helpen vooraleer ge iets belangrijks verwijdert :p

Ik ben zo'n grote dombo dat ik niet weet welek computer ik heb.Alleen dit:Een laptop van HP.
Pffff...lukt nog steeds niet.:tongue::doh::drool::puke::bow::sad::confused::sop::$:oink::doh::cry::cry::cry::wtf:

EvilTwin

Legacy Member
Blijven dingen verwijderen! Als we niks meer van je horen gaan we er van uit dat alles goed gegaan is.

nickcollyns

Legacy Member
must be a troll, alhoewel die naam... not sure if serious

PspNintendo

Legacy Member
Tssssss.......begin de hoop te verliezen...
Hoe kan je weten hoeveel MB je vrij hebt?Is daar een programme voor?

PspNintendo

Legacy Member
Man zeg kheb hier al vanalles verwijdert...
Maar hoe weet ik hoeveel GB of MB ik al vrij heb?Is daar een programma voor?

nickcollyns

Legacy Member
wikipedia of google, innplaats vna hier alles te liggen volzeveren. En editen met updates is ook een deugd. be creative or stop trolling

waffel

Legacy Member
Verwijder 11 gigabite op uw hardeschijf (films games etc) en installeer het spel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan