voor u edit stond er:
Originally Posted by Boostmaster
isniewaar , gistere nogonder vrienden gespeeld op ne lege server en ene van ons had ne britneyskin , ma wij hadde die die skin dus nie en wij zage geen andere standaardskin ma een manneke zonder geweer
nu heb ik je bij je pietje...
En wie is hier de noob als em nog op deze site het ip van de telenet server nie vind ...