Archief - Skins??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dirtysniper

Legacy Member
Joe, ik heb verschillende,grave skins gedownload.
Maar heb probleem ik kan die wel selecteren maar dan zie niemand de skin is dit normaal denk het niet; dus ik zie de skin wel maar andere niet...

EazY

Legacy Member
als de andere die skin niet hebben zien ze het niet.. like duh

Wijsheid

Legacy Member
dirtysniper zei:
Joe, ik heb verschillende,grave skins gedownload.
Maar heb probleem ik kan die wel selecteren maar dan zie niemand de skin is dit normaal denk het niet; dus ik zie de skin wel maar andere niet...
lol, die andere moete da ookhebben hé , die skin anders zien die daar een geweer zonder manneke lopen:rofl:

oxS

Legacy Member
Boostmaster zei:
lol, die andere moete da ookhebben hé , die skin anders zien die daar een geweer zonder manneke lopen:rofl:

die zien dan gewoon een andere standaardskin ze ..

Wijsheid

Legacy Member
oxS zei:
die zien dan gewoon een andere standaardskin ze ..
isniewaar , gistere nogonder vrienden gespeeld op ne lege server en ene van ons had ne britneyskin , ma wij hadde die die skin dus nie en wij zage geen andere standaardskin:doh: ma een geweer zonder manneke :niceone: leg dat eens uit^^:rofl:


nu heb ik je bij je pietje:p...

*edit* kon ok zen dat nen bug was , ma denk et nie



:unsure:

Tr!ckY*

Legacy Member
Boostmaster zei:
isniewaar , gistere nogonder vrienden gespeeld op ne lege server en ene van ons had ne britneyskin , ma wij hadde die die skin dus nie en wij zage geen andere standaardskin ma een manneke zonder geweer:niceone:


nu heb ik je bij je pietje:p...




:unsure:

dat kan niet want ik ben een meisje ! :tongue:


TrickY scores agaaaain :woohoo: :unsure:

Wijsheid

Legacy Member
ja kom gezellig bij mz zitten bijhet vuurtje met een kopje sjoko:woohoo:



:unsure::unsure::unsure::unsure:

:doh:

Goeanaco

Legacy Member
Boostmaster zei:
lol, die andere moete da ookhebben hé , die skin anders zien die daar een geweer zonder manneke lopen:rofl:

LMAO, wie is er hier nu de noob

en dan lachen met die kerel die gewoon een vraag stelt (mss een nieuweling)

Wijsheid

Legacy Member
Goeanaco zei:
LMAO, wie is er hier nu de noob

en dan lachen met die kerel die gewoon een vraag stelt (mss een nieuweling)

goeanaco , klach die nie uit hé , en trouwens , kheb gelijk , kspreek van ondervinding


wie is NU de noob:niceone:

idd jij!!:D

EazY

Legacy Member
wow, een mannetje zonder geweer :eek:

mss had hij gewoon zijn wapen weggestoken ofzo, noobert ;/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan