Archief - skinnen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
ja idd ... ik zoek zeer veel tutorials ... mja ik kan et ma leren e :niceone:
toch bedankt allen !!

Fr1g0

Legacy Member
:p zoude da mss niet gewoon met kladblok kunnen doen ?
da ken toch niet zo moeilijk zijn

[code van u geweer]
p90
KWIL EEN RODE MENEER DE ENGINE !! PLS !!
[/code van u geweer]
sla da op als p90.mdl :p in uw models map en da werkt perfect !

vortex12

Legacy Member
Fr1g0 zei:
:p zoude da mss niet gewoon met kladblok kunnen doen ?
da ken toch niet zo moeilijk zijn

[code van u geweer]
p90
KWIL EEN RODE MENEER DE ENGINE !! PLS !!
[/code van u geweer]
sla da op als p90.mdl :p in uw models map en da werkt perfect !
:applause: :D

deathsythe

Legacy Member
ik heb dus da programma voor die GCF ofzow te openen ... en ik open AK47 ik doe met half life model viewer ... texture en dan skin ik da int zwart...
ik sla alles op .mdl e.. en dan als ik dat in mijn models zet in steamapps ... dan blijven die wapens zweven als ik die wegsmijt ... en hoe skin je dan precies het gene dat je in je hand hebt ??? :help:

slimfit

Legacy Member
deathsythe zei:
ik heb dus da programma voor die GCF ofzow te openen ... en ik open AK47 ik doe met half life model viewer ... texture en dan skin ik da int zwart...
ik sla alles op .mdl e.. en dan als ik dat in mijn models zet in steamapps ... dan blijven die wapens zweven als ik die wegsmijt ... en hoe skin je dan precies het gene dat je in je hand hebt ??? :help:
DAT bedoelde ik dus me die layers ... veel te moeilijk om te leggen ... dusja

deathsythe

Legacy Member
shit...
heb je daar een speciaal programma voor nodig ofzow ... ? :sad:

Bolteh

Legacy Member
alle models met V- voor zijn de wapens die je vasthoudt...
p_ zijn die dat de spelers die jij ziet hebbe
w_ zijn de models in de wereld die op de grond vliegen enzo

ik raad volgende modelviwer aan -> jed's halflife model viewer.. das een gehackte versie die meer toelaat dan de echte hlmv... op die zen page kan je ook de compilers en decompilers downloaden die dan werken met zijn modelviewer... (je kan er da origins mee aanpasse, de texturemaps zien (de maps/meshes) en is stabieler (raar maar waar)

deathsythe

Legacy Member
Bolteh zei:
alle models met V- voor zijn de wapens die je vasthoudt...
p_ zijn die dat de spelers die jij ziet hebbe
w_ zijn de models in de wereld die op de grond vliegen enzo

ik raad volgende modelviwer aan -> jed's halflife model viewer.. das een gehackte versie die meer toelaat dan de echte hlmv... op die zen page kan je ook de compilers en decompilers downloaden die dan werken met zijn modelviewer... (je kan er da origins mee aanpasse, de texturemaps zien (de maps/meshes) en is stabieler (raar maar waar)

k kzal es zoekn op google

deathsythe

Legacy Member
eumja ... ik probeer dus iet te veranderen e ... bv. p_aug... met hlmv sla ik die textures op . en dan bewerk ik die ma als ik dan met die models speel zie ik mijn wapen niet. ... :help: :sad:

deathsythe

Legacy Member
huem ,,, de standaard armen ... van CS waar staan die en hoe noemen die ?

xytro

Legacy Member
Zet gewoon uw .mdl files (van uw wapens dage aangepast hebt) in uw Steam\Steamapps\je accountnaam\counter-strike\cstrike\models\ directory.

deathsythe

Legacy Member
xytro zei:
Zet gewoon uw .mdl files (van uw wapens dage aangepast hebt) in uw Steam\Steamapps\je accountnaam\counter-strike\cstrike\models\ directory.
lukt niet , dan zie ik mijn wapen niet als ik speel ... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan