Archief - skinnen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
ik zou graag skinnen, maar weet iemand waar die wapens enzo staan voor Counter Strike , ik heb photoshop 7.0

Gamb|t

Legacy Member
alleen me photoshop gade nie veel kunne doen. ooit al is gedacht aan een compiler/decompiler?
Milkshape kan daarvoor ook handig zijn.

deathsythe

Legacy Member
nope, ik zen een newbie :p , weten jullie nie waar ik die wapens kan trugvinden?

FrG

Legacy Member
uw models staan normaal gezien in deez map:
C:\Program Files\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike\models\


* denk er aan dat ge 1 jaar geband kunt worden door Valve bij gebruik van custom models oftewel sommige server nie op kunt. ( als di nie juist is laat et me wete =) )

deathsythe

Legacy Member
K bedankt ...
weet je ook hoe je die custom wapens kunt veranderen...?

slimfit

Legacy Member
FrG zei:
uw models staan normaal gezien in deez map:
C:\Program Files\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike\models\


* denk er aan dat ge 1 jaar geband kunt worden door Valve bij gebruik van custom models oftewel sommige server nie op kunt. ( als di nie juist is laat et me wete =) )

Rofl, gij zou beter uwen mond es gaan houden :niceone: ge kunt nie gebant worden door Valve (= dit noemen ze VAC), vac bant u daarnie voor, die kan u wel kicken en bij cd kickt die u ook gwn

slimfit

Legacy Member
deathsythe zei:
K bedankt ...
weet je ook hoe je die custom wapens kunt veranderen...?
ik zou daar nie aan beginnen :s als ge geen hol kent van cs blijkbaar, want das moeilijk al die layers da lukt u nooit, want als ge een stukske een kleur geeft moe ge heel die layers aanpassen

xytro

Legacy Member
Uw 1.6 models staan in uw counter-strike.gcf file (/SteamApps)
Als ge uw bestaande models wilt re-skinnen -> Half Life Model Viewer
Wilde zelf nog uw models maken -> Milkshape 3D

(op google vinde da direct).


edit : vac gaat u nie banne/kicken voor uw models.

deathsythe

Legacy Member
btw .gfc hoe moet je dat openen ??? met welk programma ??

One-t|M@[hINe

Legacy Member
alsje gfcscape hebt, ook nog eens microsoft framework of zoiets, anders kan geeft em ne error :)


zeg gasten, als die gast da nu wilt proberen :s iedereen begint toch vanaf 0 :doh:

Gamb|t

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
alsje gfcscape hebt, ook nog eens microsoft framework of zoiets, anders kan geeft em ne error :)


zeg gasten, als die gast da nu wilt proberen :s iedereen begint toch vanaf 0 :doh:


Hij wil iets teveel, als hij eerst al de basis leert van cs (waar staan models, wat is gfc, ...) en dan aan de models gaat beginnen.

ben zeker dat hij nog niet weet welk skelet hij moet gebruiken, welke/hoeveel animaties, wat de bones zijn,...

Als hij zijn eigen daar eerst over informeert op gespecialiseerde fora en dan een model gaat maken, perfect. Maar om elke stap hier te vragen beginnend van waar vind ik mijn models tot het ding effectief af is, dan heb ik daar geen goed zicht op en zou je beter een gewoon custom model op csnation,... d/l.

xytro

Legacy Member
Laat da manneke prutsen met MS3D, die gaat er mss alleen maar iets van leren. En anders moet die maar ff tutorials opzoeken en klein beginnen :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan