Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bachs zei:darkie ni bij sae gegaan? of is da nen andere?
[NeO]-mtr zei:Rapture is weg van Dignitas zit nu bij Saevus als ik me niet vergis.
In uw etmain map.titan_master zei:euhm vraagske, tis wel een bekke off topic maar kwil ni voor dit een nieuwe topic maken.
in welke folder moet de namelijk u "maps" zetten?
Michel08 zei:SyLterug aan de reply tour
![]()
wat heeft hem mispeutert ?SyLer zei:kicked!
th0rn zei:op telenet zit idd niveau als je kijkt naar de clantags elke clan van de top 10 benelux ladder zit er wel is op k, das miss geen dignitas of dsky maar das toch al niveau
ElemenTiM zei:cb ranking wilt nix zeggen imo
Bachs zei:wrom denkte da rel eerste staat?![]()
@ m@m@ zei:Hebt Ge Ni Veel Lag Op Die Efter En Bio Server Dan ?
Of Is Da Uk
@ m@m@ zei:Hebt Ge Ni Veel Lag Op Die Efter En Bio Server Dan ?
Of Is Da Uk
dE bReEzAhSlEtJeS iN aKxI, LeKkUr MaNgreetje zei:Wa WiL jE zEgGeN ??
iK vIn dA wEL leUk