Archief - skilled servers?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

titan_master

Legacy Member
kweet het de titel trekt op niks, maar dat doet er niet toe :p

Ik zoek dus servers met skilled mensen, ik zit vaak op fun(evermore) server, en daar zijn er wle redelijk goeie skilled mensen.

Ik vroeg mij af of dat er nog andere goeie skilled servers zijn.
liefst zonder w8woord zodak erop kan :D

EDIT: oh ja, iemand zei me dat de BIo server een goeie sever is, iemand die da kent? en toevallig de ip ook ervan kent? :confused:

greetje

Legacy Member
Telenet 1: 195.130.132.153:27961

Telenet 2: 195.130.132.153:27962

Bio: 212.13.197.137:27964

Efterlyst: 213.115.128.60:27960 (als je wil gaan leeten)

titan_master

Legacy Member
BEDANKT VOOR DE SERVERS

maar die telent servers,hmm komen daar echt goeie mensen op? :wtf:

sorry wa betekent leeten? :s

Crazy Killer

Legacy Member
Ja.
elite -> leet ->leeten maw als je tussen de hele goede spelers wilt spelen.

DeadBull

Legacy Member
kuch
niveau ?
telenet ?
wahahahahahahhahahaahhahahaaaaaaa

imo zet je hem beter in "last man standing" mode

RedOX

Legacy Member
DeadBull zei:
kuch
niveau ?
telenet ?
wahahahahahahhahahaahhahahaaaaaaa

imo zet je hem beter in "last man standing" mode

dan begint iedereen CS te spelen imo

titan_master

Legacy Member
quote: Goede pickup/gatherchannels zijn: (#et.gather,...). Daar leer je veel meer met bij.


euhm snap ni goe wa em hiermee bedoelt?

waar vind ik die "channels" dan wel?

greetje

Legacy Member
titan_master

zoek in de FAQ die op dit forum is gepost naar:
*mirc

download u daarbij een mooi goed script
*vb: nonamescript

installeer beiden

als je daarna mirc runt, stel dan eerst alles in (naam,...)
zoek dan QUAKENET en vink dit aan

join dan quakenet

typ
/join #et.gather
in dat leuke kadertje om te typen en druk op ENTER

dan kom je in dat leuke channel dat #et.gather noemt

ENJOY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps: smallband rokkor

th0rn

Legacy Member
DeadBull zei:
kuch
niveau ?
telenet ?
wahahahahahahhahahaahhahahaaaaaaa

imo zet je hem beter in "last man standing" mode

op telenet zit idd niveau als je kijkt naar de clantags elke clan van de top 10 benelux ladder zit er wel is op k, das miss geen dignitas of dsky maar das toch al niveau

hangt gwn van de moment van joine af ;)

titan_master

Legacy Member
euhm bedankt greetje, maar ik moet je toch weer store :p

euhm op die channel komen er soms gewoon van ip's, zijn da die servers die ik zou moeten joine (allé moeten joine, dus die goeie servers waar de FAQ over gaat hé)

plz be kind :(

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
th0rn zei:
op telenet zit idd niveau als je kijkt naar de clantags elke clan van de top 10 benelux ladder zit er wel is op k, das miss geen dignitas of dsky maar das toch al niveau

hangt gwn van de moment van joine af ;)

lol waar speelde die dignitas gaste eigenlijk? vraag het mij al ff af... en zoude ze allemaal gestopt zijn? :D

.!$i$_

Legacy Member
mja tis d'darky en tis sae|darkie is niet zelfde persoon.
d'rapture en sae|rapture zijn wel dezelfde.
net was d'darky toch aan het spelen op Efterlyst.
ze spelen alle games nog wel zei syL ma niet actief.

ivm met servers: half jaar terug is er eens een server geweest waar een pw opzat, daar zat het boordevol van gs, dsky, etc..
maar men oude pc had virus geen ET gespeeld voor 7-8 weken,
dus ook dat ip kwijtgespeeld
damn shit :(

mja telenet noem ik niet meer niveau hoor, want nu komen die klein miserie mannen van skynet allemaal daarop, ik focus me nu altijd op efterlyst of bio
well lange connectietijden daar, maarja, moet er iets voor over hebben hé!

titan_master

Legacy Member
euhm zijn er nog wa goeie servers?
bio en efterlys zijn vaak vol

Pray

Legacy Member
Typerend dat.. toch zeker de helft van de spelers op efter en bio benelux zijn :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan