Speedfighter69
Legacy Member
Hey,
Ik hoop dat ik dit onderwerp op de juiste plek in het forum heb gezet
Ik heb gisteren het spelletje The Sims 3 weten te downloaden en op mijn pc te installeren. Eerst moest ik een .iso omzetten via deamon tool om het dan te kunnen installeren. Nadien toen de installatie voltooid was, kreeg ik een update van versie 1.00 naar 1.29 ofzoiets en terwijl deze update bezig was, besloot ik het spelletje te testen. Alles werkte perfect, het spel haperde niet ofzo .. Toen ik het had opgeslaan was de update afgewerkt en moest ik dit enkel nog valideren. Dit gebeurde ook al vrij snel en ik was toch benieuwd wat de update had meegebracht dus ik herstart het spelletje en toen kon ik niet meer spelen ..
Ik kreeg vlak na het laadscherm een melding dat ze niet zeker konden weten of dit wel de originele cd was en dat ik contact moest opnemen met de customers service. Ik heb hoe dan ook bij de installatie van het spel een serienummer moeten ingeven, die je bij ieder spel meekrijgt.
Kan iemand me aub hiermee helpen zodat het spel terug normaal werkt? Ik had het afgehaald, omdat mijn vriendin graag The Sims speelt.
Alvast bedankt
Ik hoop dat ik dit onderwerp op de juiste plek in het forum heb gezet
Ik heb gisteren het spelletje The Sims 3 weten te downloaden en op mijn pc te installeren. Eerst moest ik een .iso omzetten via deamon tool om het dan te kunnen installeren. Nadien toen de installatie voltooid was, kreeg ik een update van versie 1.00 naar 1.29 ofzoiets en terwijl deze update bezig was, besloot ik het spelletje te testen. Alles werkte perfect, het spel haperde niet ofzo .. Toen ik het had opgeslaan was de update afgewerkt en moest ik dit enkel nog valideren. Dit gebeurde ook al vrij snel en ik was toch benieuwd wat de update had meegebracht dus ik herstart het spelletje en toen kon ik niet meer spelen ..
Ik kreeg vlak na het laadscherm een melding dat ze niet zeker konden weten of dit wel de originele cd was en dat ik contact moest opnemen met de customers service. Ik heb hoe dan ook bij de installatie van het spel een serienummer moeten ingeven, die je bij ieder spel meekrijgt.
Kan iemand me aub hiermee helpen zodat het spel terug normaal werkt? Ik had het afgehaald, omdat mijn vriendin graag The Sims speelt.
Alvast bedankt

