Archief - Sims 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Speedfighter69

Legacy Member
Hey,

Ik hoop dat ik dit onderwerp op de juiste plek in het forum heb gezet


Ik heb gisteren het spelletje The Sims 3 weten te downloaden en op mijn pc te installeren. Eerst moest ik een .iso omzetten via deamon tool om het dan te kunnen installeren. Nadien toen de installatie voltooid was, kreeg ik een update van versie 1.00 naar 1.29 ofzoiets en terwijl deze update bezig was, besloot ik het spelletje te testen. Alles werkte perfect, het spel haperde niet ofzo .. Toen ik het had opgeslaan was de update afgewerkt en moest ik dit enkel nog valideren. Dit gebeurde ook al vrij snel en ik was toch benieuwd wat de update had meegebracht dus ik herstart het spelletje en toen kon ik niet meer spelen ..

Ik kreeg vlak na het laadscherm een melding dat ze niet zeker konden weten of dit wel de originele cd was en dat ik contact moest opnemen met de customers service. Ik heb hoe dan ook bij de installatie van het spel een serienummer moeten ingeven, die je bij ieder spel meekrijgt.

Kan iemand me aub hiermee helpen zodat het spel terug normaal werkt? Ik had het afgehaald, omdat mijn vriendin graag The Sims speelt.

Alvast bedankt :)

maartenvc

Legacy Member
Hebt ge de originele cd? Zoja, gebruik die dan om te installeren; en steek die cd in als ge uw spel wilt opstarten. (En anders als ge zonder cd wilt spelen hebt ge nen no-cd-crack nodig)

Of koop het via steam, dan hebt ge nooit een probleem, die update automatisch alles)

Speedfighter69

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik denk dat ik een oplossing weet; het spel kopen!

Ik heb het afgehaald zodat zij kan uitproberen of de 3 wel iets voor haar is! :) ik ga geen 50 euro aan een spel geven als ze het uiteindelijk niet zo goed als de 2 vindt eh :)

Speedfighter69

Legacy Member
maartenvc zei:
Hebt ge de originele cd? Zoja, gebruik die dan om te installeren; en steek die cd in als ge uw spel wilt opstarten. (En anders als ge zonder cd wilt spelen hebt ge nen no-cd-crack nodig)

Of koop het via steam, dan hebt ge nooit een probleem, die update automatisch alles)

Neen, ik heb de originele cd niet en het probleem is dat ik al vrij veel tijd heb gestoken om een no cd patch te zoeken, maar weet helaas niet waar ik die kan vinden :(

maartenvc

Legacy Member
Hierzo: Save 50% on The Sims 22.50€
(gaat uw veel moeite besparen, zeker als ge ook nog is al die expantions wilt installeren, patchen en cracken)

Anyway, ik ben er vrij zeker van dat er hier op dit forum regels zijn om niet over illegale warez te praten. Nietwaar, mod?

ow en hier is nen demo als ge wilt testen: http://www.thesims3.com/demo

Speedfighter69

Legacy Member
Wel, ik ken niet alle regels vanbuiten eh :) en het was maar een vraagje :) ik hoopte dat iemand me kon helpen .. Anyway, ik verwijder de gedownloade versie en ik dank u zeer voor de demo-link :)

Speedfighter69

Legacy Member
En nogmaals mijn excuses voor het posten van illegale warez :) zou ik al zeker niet hebben gedaan als ik dit wist :)

vishnusixclix

Legacy Member
Mensen. Hier op 9lives.be is het verboden om over warez te spreken, aanvragen over warez te doen, warez aan te bieden en andere.

Oudere games zoals SIMS3 koop je online voor een prikje. Wees geen vrek en steun de ontwikkelaars.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan