Archief - sims 2 error

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pharia

Legacy Member
Ik heb een 1.7 CPU, 512 MB DDR en nen GeForce 4 Ti 4400 en alles draait vlot, heel effe denkt de pc na in de openbare areas maar een tiental seconden erna kan ik goed rondlopen in de publieke stukken.


Het spel ruled!

blacklisted

Legacy Member
serieus nu beginnek dus echt wel pissed te komen op da spel.
juist pc geformateerd, windows xp geinstalled, enige wat dak dan gedaan heb:
nieuwste drivers geinstalled (catalyst 4.10) en daarna sims 2 geinstalled (met de directx versie die er op stond) kreboot pc, enige wat ik zie is the sims 2 splashscreen das al. na een lange tidjd krijg ik e error:

kan de cd-rom niet vinden
verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op OK en herstart de applicatie

terwijl exact dezelfde cd rom voor men format wel werkte (aléja tspel werkte nie maar ik kreeg een andere error, een error die niets met de cd-rom te maken had)

blacklisted

Legacy Member
black DeMoN zei:
Ik heb een 1.7 CPU, 512 MB DDR en nen GeForce 4 Ti 4400 en alles draait vlot, heel effe denkt de pc na in de openbare areas maar een tiental seconden erna kan ik goed rondlopen in de publieke stukken.


Het spel ruled!

black DeMoN zei:
Ik heb een 1.7 CPU, 512 MB DDR en nen GeForce 4 Ti 4400 en alles draait vlot, heel effe denkt de pc na in de openbare areas maar een tiental seconden erna kan ik goed rondlopen in de publieke stukken.


Het spel ruled!

ik heb een 2.4 ghz CPU, 512 mb ddr en hercules 3dprophet 9800 pro

dus eigenlijk beter of uw systeem en het draait nie kversta dat dus echt nie :s khoop dat er rap een patch uitkomt

more troubles:
kheb nu een image gemaakt van de eerste cd, kmount die image in alcohol, krijg het splash screen te zien en na een lange tijd wachten krijg ik nu da windows xp vensterke van als een programma crasht (ge weet wel da met rapport verzenden en niet verzenden)

serieus da spel bezorgt mij trauma's

Ironpole

Legacy Member
Ik weet het ook nie ze, zoals de andere hier ook precies.
Ge hebt alles al geprobeert enzo, als ge nu echt de legale versie hebt is het verkloot...

blacklisted

Legacy Member
kheb den legalen ze.
maar tis toch maar raar datr zoveel mensen zijn die problemen hebben met dit spel.
tis een van de weinige games van ea die zoveel probs geeft, ten eerste, hun system specs kloppen langs geen kanten, en ten tweede, al die mensen met problemen, is nie normaal vind ik :s

Ironpole

Legacy Member
Al die problemen, de enigste problemen van The Sims 2 die ik ken is dat ze niet kunnen bouwen en da ligt aan de crack die ze gebruiken... :wtf:

Ironpole

Legacy Member
Welke windows hebt ge?

EDIT: Win XP zienek

Probeert is op lagere resolutie op te starten (1024 ofzo)

blacklisted

Legacy Member
aja alsk dus tspel start hoor ik mijn cdrom draaien ma achter een secondje of 2 hoor ik da al niemeer tis raar :s

op 800 * 600 gaadet dus ook nie ze :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan