blacklisted
Legacy Member
kheb juist in den gm the sims 2 gaan kopen. anyway ik install het dus en kies voor nederlands. alles gaat goed. kwil het spelen, kmoet cd 1 insteken dus kdoe da. krijg een splash screen en daarna komt er een error:
het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten
zijn er nog mensen die dit probleem hebben? mss oplossing?
btw als ge enkel replied om te zagen van koop het spel en zo, reply dan gewoon nie. het spel is gekocht.
het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten
zijn er nog mensen die dit probleem hebben? mss oplossing?
btw als ge enkel replied om te zagen van koop het spel en zo, reply dan gewoon nie. het spel is gekocht.

