S.conceiçao7
Legacy Member
Hoi,
na de meeste resident evil games, vond ik het es tijd aan deze silent hill reeks te beginnen.
Heb net de 2de in huis gehaald , maar ik vind me zowa verloren in dit spel. game is constant rondwandelen, en zoeken naar voorwerpjes precies . don't get me wrong, de sfeer zit enorm goed, en ook de graphics mogen er nog best wezen, maar vind het vooral een puzzel game eigelijk.
zijn die sequels meer action bases (zoals RE), of zijn ze allemaal nogal zoekerige games waar je haast constant zit rond te lopen op zoek naar een speld in een hooiberg?
thx
na de meeste resident evil games, vond ik het es tijd aan deze silent hill reeks te beginnen.
Heb net de 2de in huis gehaald , maar ik vind me zowa verloren in dit spel. game is constant rondwandelen, en zoeken naar voorwerpjes precies . don't get me wrong, de sfeer zit enorm goed, en ook de graphics mogen er nog best wezen, maar vind het vooral een puzzel game eigelijk.
zijn die sequels meer action bases (zoals RE), of zijn ze allemaal nogal zoekerige games waar je haast constant zit rond te lopen op zoek naar een speld in een hooiberg?
thx