blasterhjal
Legacy Member
Beste retro-gamers!
Al jaren ben ik gefascineerd door de Sega Mega CD.
Het begon toen ik een jaar of 7 was en ik met mn ouders 2x p.j. bij kennissen op bezoek ging waarvan de zoon een sega met mega cd had staan.
Ik vond o.a. het spel ground zero texas destijds helemaal fantastisch! Bovendien leek het toen alsof het FMV concept de nieuwe vorm van gaming zou worden! (dus niet)
Een paar jaar later heb ik (of mn ouders ;-)) het hele systeem van die kennissen overgekocht en heb deze tot op de dag van vandaag aangesloten staan.
Sinds ongeveer een jaar ben ik weer bezig met het verzamelen van mega cd's en heb nu zo'n 30 titels. Het mooie of fascinerende vind ik misschien ook wel dat de zeldzame games voor de Mega CD tot de zeldzaamste games ooit behoren! Zo zijn er verschillende games die regelmatig voor 4, 5, 600 op ebay aangeboden worden en vervolgens ook verkocht worden!
Mijn vraag is eigenlijk of er op 9lives nog andere Mega CD verzamelaars actief zijn? Zodat we onze ervaringen kunnen delen
Al jaren ben ik gefascineerd door de Sega Mega CD.
Het begon toen ik een jaar of 7 was en ik met mn ouders 2x p.j. bij kennissen op bezoek ging waarvan de zoon een sega met mega cd had staan.
Ik vond o.a. het spel ground zero texas destijds helemaal fantastisch! Bovendien leek het toen alsof het FMV concept de nieuwe vorm van gaming zou worden! (dus niet)
Een paar jaar later heb ik (of mn ouders ;-)) het hele systeem van die kennissen overgekocht en heb deze tot op de dag van vandaag aangesloten staan.
Sinds ongeveer een jaar ben ik weer bezig met het verzamelen van mega cd's en heb nu zo'n 30 titels. Het mooie of fascinerende vind ik misschien ook wel dat de zeldzame games voor de Mega CD tot de zeldzaamste games ooit behoren! Zo zijn er verschillende games die regelmatig voor 4, 5, 600 op ebay aangeboden worden en vervolgens ook verkocht worden!
Mijn vraag is eigenlijk of er op 9lives nog andere Mega CD verzamelaars actief zijn? Zodat we onze ervaringen kunnen delen




